تصاویر جدید آی‌فون 13 مینی اپل از طراحی جدید ماژول دوربین دوگانه حکایت دارند

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در ماه سپتامبر سال جاری از سری جدید آی‌فون‌های خود رونمایی خواهد کرد. اکنون به لطف تصاویر CAD منتشر شده در شبکه میکروبلاگینگ Weibo به‌نظر می‌رسد که آی‌فون 13 مینی از الگوی طراحی مشابه با آی‌فون 12 مینی بهره خواهد برد. با این‌حال طراحی ماژول دوربین پشتی گوشی احتمالا تغییرات کوچکی را تجربه خواهد کرد.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود؛ آی‌فون 13 مینی کماکان مجهز به ماژول دوربین پشتی با طراحی مربعی‌شکل است. با این‌حال چیدمان سنسورهای دوگانه دوربین از حالت عمودی پشته‌ای به الگوی مورب تغییر وضعیت خواهد داد. همچنین به‌نظر می‌رسد که درگاه میکروفون روی ماژول مربعی‌شکل دوربین به مکان دیگری منتقل شده است.

بر اساس اعلام وبسایت MyFixGuide آی‌فون 13 مینی کماکان مجهز به یک نمایشگر 5.4 اینچی بوده و از ابعادی کاملا مشابه با آی‌فون 12 مینی بهره خواهد برد. گزارشات اخیر ادعا می‌کنند که آی‌فون 13 مینی به منظور افزایش ظرفیت باتری و ارتقاء میزان شارژدهی آن نسبت به آی‌فون 12 مینی از فناوری جدیدی استفاده خواهد کرد. پیش‌تر آی‌فون 12 مینی در تست‌های سنجش استقامت باتری عملکرد ضعیفی از خود نشان داد.

3 در مورد “تصاویر جدید آی‌فون 13 مینی اپل از طراحی جدید ماژول دوربین دوگانه حکایت دارند”

  1. این مینی رو واسه چی میزنن ندیدم تا حالا توی ایران
    کاربرای ایرانی یا پول خریدایفونو ندارن و یا ایفون خوب میخرن چیزای الکی نمیخرن

    1. مگه آیفون گوشی مسخره هم داره همین مینیه از پرچمدار بقیه برندها سرتره. خیلیها گوشی بزرگ نمیخوان هم سنگینه هم کارکردن باهاش سخته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH