قابلیت‌های جدیدی به گوگل کمرا اضافه شد!

Google-Camera1
چندی پیش، شرکت گوگل یک اپلیکیشن برای بخش دوربین گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید با نام گوگل کمرا منتشر کرد و ما به طور مفصل در آی‌تی‌رسان به بررسی آن پرداختیم. اما طبق رسم گوگل که هر چهارشنبه برخی از نرم افزا‌ر‌های محبوب پلی استور را آپدیت می‌کند، چهارشنبه گذشته گوگل کمرا آپدیت جدید را دریافت کرد.
اپلیکیشن گوگل کمرا تبدیل به یک برنامه کاربردی برای کاربران اندروید شده است و از ویژگی‌های بارز این نرم افزار می‌توان به لنز بلور اشاره کرد که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. در این به روز رسانی تنها دو قابلیت جدید به گوگل کمرا اضافه شده‌ است. قابلیت اول مربوط به تنظیمات پانوراما یا عکاسی با دید گستره است که تنظیماتی مانند Fish eye و … را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و قابلیت دوم، اضافه شدن بخش تایمر است که همراه آن تنظیماتی نیز برای عکاسی با تایمر وجود دارد که می‌توانید بر حسب نیاز آن را از دو ثانیه تا ده ثانیه تنظیم کنید.
در نسخه قبلی، بخش تنظیمات اندکی برای کاربران گمراه کننده بود که در نسخه جدید این مشکل به وسیله آموزش‌های متصل به تنظیمات حل شده است. اگر شما برای اولین بار نرم افزار را اجرا کنید، این آموزش‌ها را مشاهده خواهید کرد، اما در دفعات بعدی قادر به مشاهده آنها نخواهید بود.

Google-Camera2 Google-Camera3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH