نوکیا X50 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه اسنپ‌دراگون 775 عرضه خواهد شد

کمپانی HMD در اوایل ماه جاری از 5 گوشی جدید نوکیا با شمای نامگذاری متفاوت از سری‌های جدید C، G و X رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وبسایت Nokiapoweruser به‌دست آمده است؛ در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی یک محصول پیشرفته دیگر با نام نوکیا X50 خواهیم بود. تراشه اسنپ‌دراگون 775 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی 2 مشخصه کلیدی این هندست به‌شمار می‌روند.

تراشه اسنپ‌دراگون 775 با شماره مدل SM7350 هنوز توسط کمپانی کوالکام معرفی نشده و احتمالا به‌عنوان مدل جانشین پلتفرم محبوب سال گذشته موسوم به اسنپ‌دراگون 765G روانه بازار می‌شود. بر اساس فهرست اطلاعات محدود منتشر شده تا به این لحظه تراشه اسنپ‌دراگون 775 بر پایه فرآیند پیشرفته 5 نانومتری تولید شده و احتمالا در مقایسه با مدل نسل قبلی خود شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در امتیازات بنچمارک خواهد بود.

همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که پیکره‌بندی دوربین پنج‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ساخت شرکت Zeiss Optics و فناوری OZO Audio است. دوربین‌های کمکی نیز شامل  لنزهای تله‌فوتو، فوق‌عریض، ماکرو و حسگر تشخیص عمق خواهند بود. همچنین نوکیا X50 از پنل نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. انرژی موردنیاز هندست نیز از طریق یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. همچنین یک شایعه جدید از عرضه این اسمارت‌فون در 3 ماهه سوم سال 2021 حکایت دارد.

3 در مورد “نوکیا X50 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه اسنپ‌دراگون 775 عرضه خواهد شد”

  1. نوکیا باگ داره!عجب !
    احتمالا با گوشی بنجل شیافومی اشتباه گرفتی
    من خودم نوکیا 5.3دارم اتفاقا تنها مزیت خوبی که داره هیچ باگ و هنگ شدن نداره که هیچ، خیلی سریع و روان هم هست که به خاطر اندروید خام و سبکی که داره هیچ کدوم از گوشی های بنجلسونگ و شیافومی به پاش نمیرسه
    احتمالا گوشی فوق پایین رده نوکیا 1پلاس داشتی که انتظار بیجا ازش داشتی سعی کن کمتر چخان بگی

  2. دوربین 108 و باتری 6000 به چه دردی میخوره وقتی از لحاظ نرم افزاری ضعیفه و هزارجور باگ داره البته طبق تجربه از مدلای موجود نوکیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH