پرینتر جدید اچ پی به‌صورت خودکار برای کاربرش خرید می‌کند

HP_Photosmart_Premium_eAiO

در دوره و زمانه فعلی موارد هوشمند و عجیب‌وغریب بسیاری در اختراعات شرکت‌های بزرگ به چشم می‌خورند و یکی از نمونه‌های جالب آن‌ها را می‌توان در محصول شرکت هیولت پکارد دانست، جالب است بدانید که پرینتر جدید اچ پی به‌صورت خودکار برای کاربرش خرید می‌کند.

شرکت اچ پی در طول سالیان متوالی فعالیت خود توانسته‌ است تا درعرضه تولید چاپگرها به نامی قابل‌اعتماد تبدیل شود. در این میان علت اعتماد عمومی به این برند چیزی نیست جز کیفیت و نوآوری و به همین دلیل نیز این شرکت از منظر مشتریان، با انتظارات بالایی در بخش پیشرفت محصولات خود روبرو است. در آخرین اقدام گروه تحقیقاتی اچ پی، پرینتری تولید شده است که هیچ‌گاه شما را بدون جوهر نخواهد گذاشت.

این پرینتر نیمه هوشمند، وضعیت جوهر دستگاه را به‌صورت خودکار ارزیابی می‌کند و پیش از اتمام جوهر پرینتر، به‌صورت خودکار برای سفارش آنلاین یک کارتریج جدید جوهر اقدام خواهد کرد. به‌این‌ترتیب مشکل اتمام جوهر در وسط کار، عملا از میان مشکلات افرادی که با چاپگرها کار می‌کنند رفع خواهد گردید.

این سیستم جدید فعلا تنها در ایالات متحده آمریکا قابل‌دسترسی خواهد بود و هنوز معلوم نیست که کشورهای دیگر به امکانات این نوع چاپگر مجهز گردند یا خیر. برای استفاده از این امکان باید در سیستم جوهر فوری (instant ink) شرکت اچ پی ثبت‌نام کنید و پس‌ازآن نیز پرینتر خود را به شبکه وای فای متصل سازید تا درهنگام رسیدن سنسور جوهر پرینتر به مرحله‌ای خاص، دستگاه شما به‌صورت آنلاین یک سفارش را برای شما به ثبت برساند و مسئولان اچ پی در اسرع وقت برای رساندن جوهر به شما اقدام نمایند.

البته سیستم پرداخت این جوهر نیز متفاوت خواهد بود و لازم نیست تا شما برای پرداخت کل پول جوهر اقدام کنید بلکه بر اساس جزئیات قرارداد ارائه‌شده در هنگام ثبت‌نام برای این سرویس، قید خواهد شد که شرکت اچ پی جاز به برداشت مبالغی اندک از حساب شما خواهد بود و به‌این‌ترتیب به‌صورت ماهیانه شما می‌توانید بسته‌های 2 دلاری برای 50 صفحه متوسط چاپ ماهیانه، 3.5 دلار برای متوسط 100 صفحه پرینت ماهانه و 8 دلار برای متوسط 300 صفحه چاپ در یک ماه را برای خود انتخاب کنید. این مقادیر به‌صورت خودکار از حساب شما کاسته خواهند شد و حتی اگر برای چند ماه از پرینتر خود استفاده نکنید، بازهم موظف به پرداخت این آبونمان خواهید بود.

باید منتظر بازخورد مشتریان نسبت به این سیستم باقی ماند و البته باید یادآوری نمود که خارج از این پکیج نیز می‌توانید هرگاه که خواستید برای سفارش جوهر مجزا اقدام کنید و هزینه آن را به‌صورت کامل بپردازید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH