انتشار به‌روزرسانی One UI Core 3.1 مبتنی بر اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی M11

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M11 در ماه مارس گذشته با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 معرفی شد. اکنون به‌روزرسانی رابط کاربری One UI Core 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 برای این هندست منتشر شده است. رابط کاربری جدید ورژن سبک‌تر One UI به‌شمار رفته و برای دستگاه‌های پایین‌رده سامسونگ توسعه یافته است.

فیرم‌ور جدید دارای شماره ورژن M115FXXU2BUD8 بوده و از پچ امنیتی ماه آوریل 2021 اندروید میزبانی می‌کند. بعلاوه آپدیت جدید دارای رابط کاربری بازبینی شده و جدید برای سامسونگ گلکسی M11 است. این به‌روزرسانی امکاناتی شامل عملکرد مطلوب‌تر، قابلیت‌های سفارشی‌سازی بهتر، مجوزهای یکبار مصرف، امکانات پیشرفته‌تر تندرستی دیجیتالی و مواردی از این‌دست را برای گوشی به ارمغان می‌آورد. در ادامه فهرست کامل تغییرات اعمال شده در این آپدیت جدید قابل رویت است.

انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 هم‌اکنون در کشور ویتنام در جریان است؛ اما احتمالا به‌زودی شاهد عرضه آن در سایر بازارها نیز خواهیم بود. چنان‌چه در کشور ویتنام زندگی می‌کنید و هنوز به‌روزرسانی اندروید 11 را روی گوشی گلکسی M11 خود دریافت نکرده‌اید؛ در این‌صورت با مراجعه به منوی تنظیمات هندست می‌توانید این موضوع را به‌صورت دستی بررسی کنید.

فهرست تغییرات به‌روزرسانی اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی M11

2 در مورد “انتشار به‌روزرسانی One UI Core 3.1 مبتنی بر اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی M11”

  1. چرا اندرید 12 رو واسشون نمیزنن خب
    سیاست کثیفی دارن . واسه فروش پرچم داراشون بقیه گوشیارو ابدیت نمیکنن

    2
    5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH