شیائومی از ایرفون‌های جدید فلیپ‌بادز پرو با تراشه صوتی اختصاصی رونمایی کرد

کمپانی شیائومی اخیرا از جدیدترین ایرفون‌های TWS خود موسوم به فلیپ‌بادز پرو رونمایی کرد. این ایرفون‌ها نخستین اکسسوری صوتی کمپانی با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) به‌شمار رفته و مجهز به درایور 11 میلی‌متری و تراشه صوتی اختصاصی پرچم‌دار محصول کمپانی کوالکام هستند.

فناوری ANC قادر به کاهش سطح نویژ محیطی تا 40 دسی‌بل است. شیائومی این رقم را با میزان سروصدای موجود در فضای کتابخانه مقایسه می‌کند. فلیپ‌بادز پرو مجهز به 3 میکروفون است که یکی از آن‌ها صدای اسپیکر حین برقراری تماس تلفنی را دریافت می‌کند. میکروفون دوم مسئولیت تشخیص نویز پس‌زمینه و جداسازی آن‌را بر عهده دارد و میکروفون سوم نیز به منظور اطمینان از عدم قطع تصادفی صدای کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تمامی امکانات فوق مدیون استفاده از تراشه بلوتوث QCC5151 است. این تراشه به اصوات محیطی گوش داده و آن‌ها را فیلتر می‌کند. بنابراین به‌عنوان مثال صدای باد به‌طور تصادفی بلند نشده و تجربه صوتی کاربران را مختل نمی‌کند. اتصال ایرفون‌ها از طریق بلوتوث 5.2 انجام می‌شود و فلیپ‌بادز پرو به لطف به‌کارگیری این تراشه جدید از پروتکل aptX Adaptive Dynamic Codec پشتیبانی می‌کند.

چنان‌چه کاربران از یکی از اسمارت‌فون‌های منتخب شیائومی شامل می میکس فولد، سری Mi 11، سری Mi 10، سری ردمی K40، سری ردمی K30 و ردمی نوت 9 پرو استفاده کنند؛ در این‌صورت فلیپ‌بادز پرو از مشخصه تاخیر صوتی پایین بهره‌مند خواهد شد.

شیائومی فلیپ‌بادز پرو

شیائومی در وبسایت رسمی خود به ظرفیت باتری مورد استفاده در فلیپ‌بادز پرو اشاره نکرده است؛ اما برند چینی ادعا می‌کند که ایرفون‌های جدید با یک نوبت شارژ قادر به بخش مداوم موسیقی برای مدت 7 ساعت (پخش 5 ساعته موسیقی با مشخصه ANC فعال) خواهد بود. همچنین مجموع مدت زمان پخش صدا توسط این گجت‌ها معادل 28 ساعت خواهد بود. کیس شارژ مخصوص دارای پورت USB-C بوده و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی فلیپ‌بادز پرو

ایرفون‌های فلیپ‌بادز پرو هم‌اکنون از طریق وبسایت رسمی شیائومی در کشور چین قابل دسترس هستند. این ایربادها صرفا با رنگ‌آمیزی مشکی و برچسب قیمتی 799 یوانی (حدودا 125 دلاری) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

3 در مورد “شیائومی از ایرفون‌های جدید فلیپ‌بادز پرو با تراشه صوتی اختصاصی رونمایی کرد”

  1. حال اونایی که ایربادز میخرن درک نمیکنم. اصلا به دردسراش نمی ارزه.
    اولا همش باید حواست باشه گم نشه و شارژش تموم نشه و بعدش باکسش گم نشه
    و با این قیمتی که داره

  2. چه فایده وقتی این تراشه برای تاخیر کم با هیچ موبایلی سازکار نیست ! فقط با کوشی های شیائومی سازکاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH