توئیتر به‌دنبال عرضه نسخه پولی پلتفرم خود با نام Twitter Blue است

یک شخص خبرچین با نام جین مانچون وانگ (با شناسه توئیتری wongmjane@) غالبا در رابطه با تغییرات اعمال شده در رابط کاربری و به‌روزرسانی‌های آینده اپلیکیشن توئیتر پست‌هایی را منتشر می‌کند. اما امروز توئیت وی مربوط به سرویس جدیدی است که ظاهرا توئیتر روی توسعه آن کار می‌کند. این پدیده موجب می‌شود تا شخص خبرچین نام خود را به‌عنوان یک فرد واقعا مطلع از اخبار توئیتر مطرح نماید. امروز وی دریافت که توئیتر به‌دنبال عرضه ورژن پولی اپلیکیشن رسانه اجتماعی خود موسوم به Twitter Blue است.

این خبر تا حدودی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما هزینه اشتراک ماهیانه Twitter Blue برابر با 2.99 دلار خواهد بود. خانم وانگ خاطرنشان می‌کند که توئیتر احتمالا خدمات متفاوتی را به کاربران پرداخت‌کننده هزینه اشتراک ارائه نموده و این افراد از امکانات بیش‌تری بهره‌مند خواهند شد. دکمه Undo Send یکی از مشخصه‌های جدیدی است که احتمالا در اپلیکیشن Twitter Blue قابل دسترس بوده و همراه با یک تایمر عمل خواهد کرد.

همان‌طور که خانم وانگ در توئیت ماه مارس خود اعلام کرد؛ با وجود مشخصه Undo Send کاربر توئیت خود را با همان روش سابق منتشر می‌کند. پس از لمس دکمه Tweet وی مدت زمان کوتاهی فرصت خواهد داشت تا محتوای توئیت موردنظر خود را بازنگری نماید. به بیان صادقانه اعطاء فرصت ویرایش پست‌ها به کاربران توئیتر احتمالا از محبوبیت بیش‌تری نزد آن‌ها برخوردار خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید Collections نام دارد. این مشخصه توئیت‌های موردعلاقه کاربر را در قالب کالکشن‌هایی ذخیره و سازمان‌دهی خواهد کرد؛ بنابراین در آینده کاربر با سهولت بیش‌تری قادر به یافتن آن‌ها خواهد بود.” بعلاوه کاربران توئیتر می‌توانند کالکشن‌های خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت‌های اضافی جهت متقاعد نمودن کاربران توئیتر برای دست به جیب شدن کفایت خواهند کرد یا خیر.

2 در مورد “توئیتر به‌دنبال عرضه نسخه پولی پلتفرم خود با نام Twitter Blue است”

  1. این مردک پولکی. این چه کاریه اخه یکم از پاوول دوروف یاد بگیرید همه چی رایگان هی تند تند هم امکانات اضافه میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH