آنر از لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و مجیک بوک 15 با پردازنده‌های نسل 11 اینتل رونمایی کرد

برند آنر اخیرا لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک خود را با جدیدترین پردازنده‌های شرکت اینتل به‌روزرسانی نموده است. مدل مجیک‌بوک 14 با یکی از 2 پردازنده Intel i7-1165G7 (با قابلیت هایپر تریدینگ Quad-core و حداکثر فرکانس 4.7 گیگاهرتز) و Intel i5-1135G7 (مجهز به 4 هسته و 8 رشته پردازشی با حداکثر فرکانس 4.2 گیگاهرتز) روانه بازار می‌شود؛ در حالی‌که مدل بزرگ‌تر مجیک‌بوک 15 تنها از دومین گزینه پردازنده بهره می‌گیرد. در هر 2 حالت کاربران به تراشه گرافیکی یکپارچه و جدید Intel Iris Xe دسترسی دارند.

صرفنظر از پردازنده‌های جدید سایر مشخصه‌های مدل‌های جدید مجیک‌بوک برای کاربران آشنا هستند. بررسی‌های پیشین کارشناسان روی پیکره‌بندی‌های مختلف مجیک‌بوک 14 مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen 5 3500U و AMD Ryzen 4500U از عملکرد رضایت‌بخش آن‌ها حکایت داشت.

اکنون آنر مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل را نیز به سبد محصولات خود اضافه نموده است. انتظار می‌رود که مدل‌های جدید حتی طیف گسترده‌تری از مخاطبان را به سوی خود جذب نمایند.

آنر مدل‌های جدید مجیک‌بوک 14 و مجیک‌بوک 15 را با 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه خواهد کرد. نمایشگر IPS LCD مورد استفاده در این مدل‌ها به‌ترتیب از اندازه 14 و 15.6 اینچی و رزولوشن 1080p برخوردار است. صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه، دوربین پاپ‌آپ در ردیف F کیبورد و لوله‌های حرارتی دوگانه به‌همراه یک فن خنک‌کننده سایر ویژگی‌های شاخص این 2 لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند.

باتری 56 وات‌ساعتی مورد استفاده در 2 مدل مجیک‌بوک با یک نوبت شارژ امکان پخش چند ساعته ویدیوها را فراهم می‌کند. همچنین آنر در جعبه خرده فروشی لپ‌تاپ‌های جدید خود یک شارژر 65 واتی با فناوری USB Power Delivery را ارائه نموده است. این شارژر ظرف مدت تنها 30 دقیقه میزان شارژ باتری را از 0 به 44 درصد افزایش خواهد داد.

قیمت‌گذاری مجیک‌بوک 14 مجهز به پردازنده Intel i5 از رقم 849.90 یورویی آغاز می‌شود؛ در حالی‌که ارتقاء دستگاه به مدل دارای پردازنده Intel i7 مستلزم پرداخت مبلغ 1199.90 یورو خواهد بود. تنها پیکره‌بندی مجیک‌بوک 15 نیز با قیمت‌گذاری 949.90 یورویی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

این لپ‌تاپ‌ها از امروز در فروشگاه آنلاین کمپانی واقع در کشورهای بریتانیا، آلمان و فرانسه قابل دسترس هستند. بعلاوه فروش آن‌ها در سایر بازارها نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

2 در مورد “آنر از لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و مجیک بوک 15 با پردازنده‌های نسل 11 اینتل رونمایی کرد”

  1. هواوی و آنر با چه قدرتی وارد بازار لپ تاپ شدن.
    یکی از اقوام یه لپ تاپ هواوی گرفت کلا نظرم راجه به هواوی برگشته
    نصف قیمت ایسوس و لنوو ولی با همون کیفیت و حتی بهتر
    آنر و هواوی کیفیتشون مثل همه؟؟ کدوم بهتره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH