سامسونگ هوشمند تایزنی خود با نام Samsung Z را با ویژگی‌های خوب معرفی کرد (به همراه تصویر)

یک روز پیش از کنفرانس Tizen Developer در سانفرانسیسکو، هوشمند تایزنی سامسونگ بالاخره و پس از مدتها شایعه به حقیقت پیوست. این هوشمند که Samsung Z نام دارد شبیه هیچ یک از عکسهای درز کرده پیش از این نبوده و کلا طراحی‌اش اصلا شبیه به سری galaxy S سامسونگ نیست. به جای آن، کمپانی یک طرح مستطیلی که بیشتر شبیه یه تلفنهای چینی بوده انتخاب کرده است. سامسونگ از چرم مصنوعی در بدنه این اسمارتفون استفاده کرده و آن را در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد کرد.

از مشخصات سخت‌افزاری این هوشمند می‌توان به صفحه نمایش 4.8 اینچی اچ دی S-AMOLED، پردازنده احتمالی اسنپدراگون 800 با 4 هسته و فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته و رم 2 گیگابایتی اشاره کرد. این تلفن از LTE Cat 4 نیز پشتیبانی می‌کند. دو دوربین 8 و 2.1 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2600 میلی آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

سامسونگ زد با ابعاد 8.5*69.8*138.2 میلی‌متر و وزن 136 گرمی ساخته شده است. سیستم عامل این هوشمند نیز تایزن نسخه 2.2.1 بوده و ویژگی‌هایی چون Download Booster و S Health 3.0 نیز برایش در نظر گرفته شده‌اند.

این هوشمند در ابتدا در روسیه و زمانی پس از جولای بفروش خواهد رفت و پس از آن و در زمانی نامشخص در دیگر کشورها هم قابل دسترس خواهد بود. هنوز اطلاعاتی از قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

Samsung-Z-gallery (1)[divide]

Samsung-Z-gallery (2)[divide]

Samsung-Z-gallery[divide]

Samsung-Z-gallery (3)

 

3 در مورد “سامسونگ هوشمند تایزنی خود با نام Samsung Z را با ویژگی‌های خوب معرفی کرد (به همراه تصویر)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH