یکی از خریداران پلی‌استیشن 5 در عوض دریافت کنسول 2 عدد بطری آب دریافت کرد!

تهیه کنسول پلی‌استیشن 5 سونی اقدامی دشوار است. به همین دلیل بسیاری از دلالان برای فروش مجدد این محصول با قیمتی فراتر از نرخ معمول فرصتی مطلوب را در اختیار دارند. بنابراین تعجب‌آور نیست که مردم در عوض خریداری کنسول بازی سونی از فروشگاه‌ها به روش خرید با واسطه روی می‌آورند. اما متاسفانه این معاملات دارای جوانب منفی مختلفی هستند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت FNN یک خانم 41 ساله از ایالت شینگا ژاپن اخیرا به جرم کلاه‌برداری دستگیر شد. دلیل چنین اقدامی این است که وی خود را فروشنده آنلاین PS5 معرفی کرد؛ اما مشتری پس از خریداری کنسول 2 عدد بطری 2 لیتری پر از آب را دریافت کرد. در واقع خریداری 2 بطری آب برای این مشتری بسیار گران تمام شده بود؛ زیرا وی در ازای آن مبلغ 65 هزار ین پرداخت کرده بود.

سپس خانم خریدار تلاش کرد تا با فروشنده تماس بگیرد؛ اما موفق به انجام این‌کار نشد و نهایتا تصمیم گرفت تا با پلیس تماس بگیرد. شخص متهم ادعا کرده که محتوای درون بسته ارسال شده برای مشتری را به‌خاطر نمی‌آورد. وی گفت: “من بسته را به مشتری تحویل دادم؛ اما در خصوص محتوای بسته هیچ‌گونه اطلاعاتی را به‌خاطر ندارم.” این نخستین بار نیست که شاهد انجام اقدامات کلا‌ه‌برداری از این‌دست هستیم و احتمالا آخرین مورد نیز نخواهد بود.

در چنین شرایطی بهترین اقدام قابل اجرا این است که در صورت تمایل به خریداری کالا از اشخاص ثالث کالای موردنظر خود را شخصا تحویل گرفته و پیش از پرداخت پول محصول خریداری شده را مجددا بررسی کنید.

2 در مورد “یکی از خریداران پلی‌استیشن 5 در عوض دریافت کنسول 2 عدد بطری آب دریافت کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH