به فبلت‌های جدید ایسوس سلام کنید!‌

asus-fonepad-2-650x0

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه طور یک تبلت ۷ اینچی را کنار صورت خود گرفته و با آن صحبت کنید؟

Asus خود به‌تنهایی یکی از طرفداران این فانتزی زیباست! به همین دلیل این کمپانی هرسال اقدام به رونمایی از نسخه جدیدی از فون پدهای خود می‌کند؛ این کمپانی امسال درحرکتی جالب، این تبلت خود راکمی بزرگ‌تر نیز کرده است. این کمپانی در نمایشگاه computex 2014 در تایوان، از دو نسخه جدید فون پد ۷ و فون پد ۸ رونمایی کرد.

این تبلت‌های ایسوس، کاملا شبیه هم‌رده‌های خود هستند با این تفاوت که  همانند گوشی‌های هوشمند بازار، دارای قابلیت مکالمه و ارسال پیام نیز هستند. فون‌پدها دارای رزولوشن بالایی نبوده و وضوح آن‌ها 1280 در 800 است و البته همان‌طور که از نامشان پیداست، سایز صفحه‌نمایش آنها ها به ترتیب ۷ و ۸ اینچ است.

با توجه به بزرگ بودن سایز تبلت‌های مورد بحث، ایسوس تمام تلاش خود را انجام داده است تا شما بتوانید این وسیله را در هنگام تماس تلفنی در یکدست گرفته و با آن صحبت کنید. فون پد ۷ دارای عرضی معادل ‌10.9 سانتی‌متر است، پس اگر دستان بزرگی دارید در حمل آن دچار مشکل نخواهید شد.

همچنان این کمپانی در سایز 8 اینچی این فون پد، به‌طور قابل‌توجهی گودی این فبلت را کاهش داده و به 5.06 میلی‌متر رسانده است.

ایسوس تلاش کرده است تا در طراحی این تبلت ۸ اینچی، از ۷۲ درصد صفحه‌نمایش استفاده بهینه کند. به همین خاطر فون پد ۸ تنها ۱۲ سانتیمتر از برادر کوچک‌تر خود، بزرگ‌تر است. همین موضوع باعث شده است تا این دستگاه در سایز خود یکی از باریک‌ترین تولیدات محسوب شود. بااین‌حال شما برای حمل این ۸ اینچی زیبا، نیاز به دستانی بزرگ دارید و الا ممکن است کمی در حمل این وسیله دچار مشکل شوید.

این دو تبلت، هیچ‌کدام دارای وزن‌های پایینی نیستند، اما وزن تقریبی آن‌ها چیزی معادل میانگین سایر رقبایشان است. فون پد ۷ 229 گرم و فون پد 8، 328 گرم وزن دارد.

پردازنده هر دو تبلت ایسوس، 4 هسته‌ای و از نوع Atom Z3560 است که قدرتی برابر 1.8 گیگاهرتز را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنان این کمپانی در خصوص میزان رم به‌کاررفته در این تبلت ها اظهارنظر نکرده است. این فبلت ها با اندروید 4.4 و رابط کاربری Zen وارد بازار خواهند شد.

هر دو برادر ما، دارای دوربینی ۵ مگا پیکسلی در پشت و ۲ مگا پیکسلی در جلو هستند. این دستگاه‌ها باقابلیت مکالمه 3G و LTE وارد بازار شده و هر دو از دو شیار سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.

فون پد ۷ و ۸ در اواسط ماه ژوئن و بارنگ‌های قرمز، مشکی، سفید و طلایی وارد بازار خواهند شد.

1 در مورد “به فبلت‌های جدید ایسوس سلام کنید!‌”

  1. در مورد سی پی یو تبلت 8 اینچی در سایت ایسوس ذکر شده سی پی یو 1.3 داره و تبلت 7 اینچی سی پی یو 1.8
    با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH