کلاهبرداری بزرگ فارکس

امروزه بسیار بحث بازار های مالی، فارکس و ارز دیجیتال داغ است و تقریبا هر شخصی با هر سرمایه ای که دارد وارد این بازار ها می شود. بازار های مالی درآمد بسیار بالایی دارد و افراد مختلف هم به همین دلیل وارد این بازارها می شوند، اما باید به این موضوع دقت کرد که هرچند که این بازار ها سود خوبی دارد اما به همان اندازه یا بیشتر هم ضرر دارد که اگر شما بازار ها را بلد نباشید ممکن است تمام سرمایه خود را در این بازار ها از دست بدهید.

اگر به اطراف خود توجه کرده باشید هر شخصی درباره یک بازار مالی دارند صحبت می کنند و به دوستان خود این پیشنهاد را می دهند که در این بازار ها سرمایه گذاری کنند. اما باید توجه داشته باشید که بدون دانش کافی شما در این بازار ها بازنده اید. کسب درآمد دلاری مخصوصا در بازار های مالی شیرین است اما نه به هر قیمتی پس باید قبل از ورود به این بازار ها یک سری حقایق را بدانید.

درآمد بازار های مالی چقدر است ؟

در بازار های مالی درآمد فوق العاده ای است و این درآمد کاملا بستگی به شما یا شخصی که در این بازار های مالی سرمایه گذاری می کند دارد. چرا که هر چه سرمایه شما در این بازار ها بیشتر باشد، درآمد شما در این بازار ها بیشتر است. اما تمامی داستان به همین جا ختم نمیشه و باید دقت کنید که تنها سرمایه زیاد باعث سود کردن شما نمی شود، بلکه اگر این بازار ها را بلد نباشید و آموزش درست نبینید باید با سرمایه خود خداحافظی کنید. در بازار های مالی کسانی که بازار را بلد باشند قطعا سود های خوبی هم می توانند داشته باشند.

فارکس چیست؟

بازار فارکس یکی از بازار های مالی است که می توان در آن درآمد فوق العاده ای داشت. FOREX به معنی بازار تبادلات ارز است و روزانه حدود ۵.۳ تریلیون دلار در آن جا به جا می شود، که این امر نشان دهند بزرگی بازار فارکس است. در بازار فارکس شما از تبادلات و نوسانات ارز ها سود میگیرید این روند را میتوانید چه از بالا رفتن و یا از بالا آمدن ارز ها داشته باشید. اگر بخواهیم خیلی ساده بازار فارکس را توضیح دهیم فرض کنید شما میخواهید دلار بخرید. زمانی که دلار بالا می روند شما دلار می خرید و زمانی که دلار پایین میاید شما دلار خود را می فروشید. دقیقا همین عمل را شما در بازار فارکس اما با تحلیل کردن و آگاهی کامل انجام می دهید.

کلاهبرداری در فارکس

ممکن است شما درباره کلاهبرداری فارکس شنیده باشید. بازار فارکس به علت بزرگی زیاد طرفداران زیادی هم دارد اما از این رو کسانی هم هستند که این بازار را کلاهبردار خطاب می کنند. همانطور که بالاتر گفتیم برای ورود به بازار فارکس یا هر بازار مالی دیگر باید حتما آموزش دیده باشید و این بازار ها را بلد باشید چرا که اگر بازار های مالی را بلد نباشید قطعا شکست می خورید و ضرر میکنید.افرادی زیادی که وارد بازار فارکس میشود و سرمایه خود را وارد بازار می کند به علت بلد نبودن بازار ضرر های زیادی می کنند و این بازار را کلاهبردار خطاب می کنند. اما اگر همان شخص این بازار را بلد بود و آموزش درست دیده بود می توانست از این بازار سود خوبی دریافت کند. بازار فارکس یا کلا بازار های مالی مانند هر شغل دیگر نیاز به یادگیری و تجربه دارد که باید آن را آموخت بعد وارد بازار شد.

 

اگر می خواهید بازار فارکس را به صورت حرفه ای آموزش ببینید تیم پاورآپ ترید دوره ای رایگان تهیه کرده است که با دیدن این دوره شما میتوانید به این بازار مسلط شوید و از این بازار درآمد داشته باشید. آموزش فارکس پاورآپ ترید به شما کمک میکند تا هر آنچه که نیاز دارید تا در این بازار به درآمد برسید را به شما آموزش داده اند. در دوره آموزش فارکس رایگان سعی شده تمامی مباحثی که شما را به درآمد می رساند تا از این بازار سود داشته باشید آموزش داده شده است.

 

همچنین تیم پاورآپ ترید یک پلتفرمی به نام وی ترید طراحی کرده اند که می توانید با استفاده از این پلتفرم تحلیل خود را منتشر کنید تا افراد مختلف روی تحلیل شما نظر خود را بدهند و همچنین تیم تریدینگ پاورآپ ترید هم این تحلیل ها را بررسی کنید و نظر خود را راجب تمامی تحلیل ها بازگو می کند که اگر شما مشکلی داشتید مشکل مشا رفع شود.

 

نتیحه گیری

اگر دوست دارید در بازار های فعالیت کنید حتما آموزش درست ببینید که ضرر کنید و ممکن است ضرر کردن در این بازار شما را ناامید کند. در بازار های مالی می گویند که شغل دوم درآمد اول یعنی اینکه شما باید یک شغل ثابت داشته باشید و هزینه های خود را تامین کنید تا با احساست بد وارد بازار نشوید و ضرر کنید. در بازار های مالی همه چیز تحلیل کردن نیست بلکه احساسات شما هم هست که باید آن را کنترل کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “کلاهبرداری بزرگ فارکس”

  1. آموزش آموزش آموزش
    قبل از شروع هرکاری لازمه. اما توی تریدینگ و بازار های مالی قطعا بدون آموزش ضرر میکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH