اچ تی سی، نسخه پلاستیکی M8 را با نام E8 معرفی کرد (به همراه تصویر)

امروز اچ تی سی، نسخه پلاستیکی و ارازنتر پرچمدار خود ام 8 را معرفی کرد. این هوشمند از نظر ویژگی‌ها بسیار شبیه به ام 8 بوده و تنها در بدنه از جنس پلی کربنات ساخته شده و بعلاوه دوربین دوگانه ام 8 در این نسخه جای خود را به یک دوربین معمولی 13 مگاپیکسلی داده است.

این هوشمند فعلا قرار است تنها در چین بفروش برسد.

HTC One E8 که پیش از این با نام HTC M8 Ace شناخته می‌شد، در همان ابعاد ام 8 ساخته شده و تنها در وزنش به دلیل تغییر در جنس بدنه 15 گرم کاهش داشته است. از مشخصات این هوشمند می‌توان به صفحه فول اچ دی 5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 801، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از ارتقا آن تا 128 گیگابایت، دوربین مجهز به سنسور BSI با اپرچر f/2.2، ضبط فول اچ دی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی آمپری غیر قابل تعویض اشاره کرد.

از نظر اتصالات one E8 در شبکه‌های 2G ، 2.5 G، 3G و 4G کار می‌کند و دو سیمکارته است.

اندروید کیت کت و رابط کاربری سنس 6 نیز آن را همراهی می‌کنند. بعلاوه دو ویژگی دوست داشتنی این کمپانی، یعنی بلندگوهای BoomSound  و Sense Voice نیز در این هوشمند تعبیه شده‌اند.

تصاویر این هوشمند را در زیر می‌بینید:

HTC-One-E8-gallery (1)  HTC-One-E8-gallery (3) HTC-One-E8-gallery (4) HTC-One-E8-gallery[divide]

[divide]

[divide]

HTC-One-E8-gallery (2)

3 در مورد “اچ تی سی، نسخه پلاستیکی M8 را با نام E8 معرفی کرد (به همراه تصویر)”

    1. احتمالا شما از طرفدارانِ افراطیِ پلاستیک دوستِ سامسونگ هستید…این چون پلاستیکی هست الان احتمالا هم قیمتِ Galaxy S5 باید باشه…پیشنهاد میدم اینو بخری چون گوشی های فلزی و متال با این رنج قیمت نمیشه خرید و به درد شما نمیخوره…
      طرف دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف بو میده…هه

  1. امیدوارم کنسل شدن نسخه (HTC One m8 prime (plus شایعه تبلیغاتی باشه و اواخرِ شهریور بیاد…چون G3 به جز بدنه و زیبایی خیلی قوی تر کار کرده 🙁

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH