معرفی 7 مورد از بهترین افزونه‌های مرورگر فایرفاکس اندروید

مرورگر موزیلا فایرفاکس یکی از بهترین‌ مرورگرهای اندروید بوده و کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از امکانات عالی این مرورگر، بهره ببرند. در این مطلب قصد داریم که به معرفی بهترین افزونه های مرورگر فایرفاکس اندروید بپردازیم.

نسخه اندرویدی این مرورگر همانند نسخه دسکتاپی آن، از افرونه‌ها پشتیبانی می‌کند، البته نه همه آن‌‌ها. در ادامه به معرفی 7 مورد از بهترین‌های این افزونه‌ها می‎‌پردازیم.

1. Dark Reader

بهترین افزونه های فایرفاکس اندروید

با استفاده از تم تاریک (Dark) فایرفاکس اندروید می‌توانید فقط خود مرورگر را تاریک کنید، نه محتوای سایت‌ها را. حال با استفاده از افزونه Dark Reader می‌توانید صفحات وب را نیز بر روی حالت تاریک قرار دهید. البته این افزونه، فقط رنگ متون را تغییر داده و کاری به تصاویر ندارد.

2. Video Background Play Fix

بهترین افزونه های فایرفاکس اندروید

این افزونه یکی از بهترین‌ها در زمینه پخش موسیقی در مرورگر فایرفاکس است. با استفاده از افزونه Video Background Play Fix می‌توانید به وب‌سایت یوتیوب (نه اپلیکیشن آن) مراجعه کرده، موسیقی موردنظر را پخش و سپس از یوتیوب خارج شوید و موسیقی نیز قطع نشود. همچنین یک نوار کنترل پخش نیز در نوار اعلان‌های گوشی، ظاهر خواهد شد.

3. Ghostery

بهترین افزونه های فایرفاکس اندروید

با استفاده از این افزونه می‌توانید تمامی اسکریپت‌هایی را که بر روی یک صفحه وب، شما را ردیابی می‌کنند، مشاهده کنید. همچنین Ghostery می‌تواند با مسدود کردن اسکریپت‌های آلوده، امنیت شما را در فضای آنلاین افزایش دهد.

4. AdGuard AdBlocker

بهترین افزونه های فایرفاکس اندروید

AdGuard AdBlocker می‌تواند تبلیغات مزاحم را بر روی فایرفاکس گوشی شما، مسدود کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید تمامی تبلیغات موجود بر روی یک صفحه را مسدود کرده و همچنین از شر تبلیغات ویدیویی یوتیوب نیز خلاص شوید.

5. Search by Image

یکی از بهترین افزونه های فایرفاکس اندروید در زمینه تصویریابی معکوس، Search by Image است. این ابزار از محبوب‌ترین موتورهای جست‌و‌جو همانند گوگل، Bing ،Yandex ،Baidu و … پشتیبانی می‌کند. در این افزونه می‌توانید مستقیما از طریق صفحات وب، نسبت به انتخاب تصویر اقدام کرده و سپس نسبت به جست‌و‌جوی آدرس URL آن تصویر، اقدام کنید. همچنین می‌توانید نسبت به آپلود کردن تصویر، ضبط یک ناحیه از صفحه وب و یا استفاده از یک URL نیز اقدام کنید (همگی از طریق منو و نوار ابزار مرورگر).

6. Bitwarden

Bitwarden یک مدیر پسورد رایگان بوده و با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات خود را پیش از آپلود کردن به سرورهای این شرکت، از طریق رمزنگاری AES-256 ،Salt Hashing و PBKDF2 SHA-256، رمزنگاری کنید. Bitwarden همچنین یک ایجادکننده ایمن پسورد نیز هست. بدین ترتیب دیگر مجبور نمی‌شوید که در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های گوناگون، از یک پسورد واحد استفاده کنید.

7. HTTPS Everywhere

این افزونه باعث می‌شود که حتی وب‌سایت‌هایی که از پروتکل غیررمزنگاری شده HTTP استفاده کرده و یا اینکه صفحات وب رمزنگاری شده را با لینک‌های مربوط به وب‌سایت‌های غیررمزنگاری شده پر کرده‌اند نیز به وب‌سایت‌های رمزنگاری شده با پروتکل HTTPS تبدیل شوند.

2 در مورد “معرفی 7 مورد از بهترین افزونه‌های مرورگر فایرفاکس اندروید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH