ایلان ماسک هدف حمله یک گروه مشهور از هکرها قرار گرفت

ایلان ماسک با اظهارات خود از طریق پست‌های توئیتری می‌تواند بر قیمت بیت‌کوین در جهان تاثیر بگذارد. در واقع برخی بازیگران بازار رمزارزها با اعتماد به اظهارات ایلان ماسک ورشکسته می‌شوند. ظاهرا اکنون زمان اعلام پاسخ به وی فرا رسیده است. بدین منظور یک گروه برجسته هکرها با نام Anonymous علیه ریاست شرکت تسلا اعلان جنگ کردند.

بعلاوه هکرها از طریق انتشار یک ویدیو اعلام کردند که قصد جنگیدن با ایلان ماسک را دارند. به گفته آن‌ها بازی‌های ایلان ماسک و تاثیرگذاری وی بر بازار رمزارزها بیش از اندازه زیاد است. او مغرورانه رفتار کرده و ادا و اطوارهای وی بیش از حد است. هکرها معتقدند که ایلان ماسک دارای نوعی برتری پیچیده است. هکرها اظهارات پیشین ایلان ماسک مبنی بر اعلام خود به‌عنوان “امپراطوری مریخ” را به‌صورت ضمنی تائید کردند. همچنین آن‌ها اطمینان دارند که ریاست تسلا با اظهارات خود به بازار ارزهای پایه آسیب می‌رساند.

کاربران عادی با اعتقاد به صحبت‌های وی در زمینه ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری نموده‌اند. احساس تکبر آقای ماسک حد و مرز خاصی ندارد و وی به منافع مردم عادی به هیچ وجه اهمیت نمی‌دهد. حکم نهایی هکرها کاملا واضح است. ایلان ماسک برای افراد عادی از جمله هکرها یک دوست محسوب نمی‌شود. با این‌حال هکرها در خصوص اقدامات موردنظر خود پس از صدور بیانیه و روش تنبیهی در نظر گرفته شده برای مجازات ایلان ماسک هیچ صحبتی نکرده‌اند. در این مرحله آن‌ها صرفا به صدور یک بیانیه پیرامون تاثیرات مخرب اقدامات مدیرعامل تسلا بر بازار ارزهای دیجیتالی اکتفا کردند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که هکرها چگونه می‌خواهند این این تاجر و مخترع متکبر را متوقف کنند.

ایلان ماسک و ماینرهای آمریکایی بیت‌کوین به‌دنبال ایجاد ثبات در رمزارزها هستند

 بعلاوه مایکل سایلور؛ مدیرعامل موسسه MicroStrategy اخیرا پیرامون ملاقات خود با ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا و بزرگترین استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در منطقه آمریکای‌شمالی صحبت کرد. طرفین در بخشی از این جلسه پیرامون چشم‌انداز استفاده از منابع انرژی سازگار با محیط زیست برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده گفتگو کردند. به گفته ایلان ماسک تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به‌طور بالقوه امیدوارکننده هستند.

“در این جلسه مقامات مختلف حضور داشتند و تصمیم گرفتند تا به منظور استانداردسازی گزارشات مصرف انرژی، پیگیری اهداف صنعت و آموزش و رشد بازار سازمان ویژه‌ای را ایجاد نمایند.” مایکل سایلور؛ 24 مه 2021

همچنین مایکل سایلور خاطرنشان کرد: “توافق ماینرها یکی از نتایج این نشست بود. این توافق با محوریت ایجاد شورای ماینرها جهت اطمینان از شفافیت مصرف انرژی و شتاب بخشیدن به اجرای طرح‌های توسعه پایدار در جهان شکل گرفته است. همچنین بر اساس داده‌‌های موجود روسای شرکت‌های بزرگ استخراج رمزارزها در منطقه آمریکای‌شمالی شامل Blockcap، Argo Blockchain، Core Scientific و Galaxy Digital نیز در این جلسه حضور داشتند. برخی نمایندگان شرکت‌کننده در این جلسه از تصمیم خود برای حرکت به سوی افزایش ثبات بیت‌کوین خبر دادند.

2 در مورد “ایلان ماسک هدف حمله یک گروه مشهور از هکرها قرار گرفت”

  1. اینم باز الکیه. تبلیغات ایلان ماسکه.
    اسمشو باز بزرگتر میکنه
    چونکه هک نمیشه و فقط یه گروه هکر بزرگ تهدیدش کردن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH