نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، دستیار حرفه‌ای سیمکارت شما

اپلیکیشن همراه من سکوی ارتباطی میان مشترکان سیم‌کارت‌های همراه اول و این اپراتور تلفن همراه است، افرادی که از سیمکارت‌های همراه اول استفاده می‌کنند با اپلیکیشن همراه من می‌توانند تمامی نیازهای خود در خصوص خرید شارژ، پرداخت قبض سیمکارت، خرید بسته اینترنت، خرید بسته‌های ترکیبی، فعال یا غیرفعال کردن بسته‌های مختلف، مدیریت سیمکارت، باشگاه فیروزه‌ای و… را برطرف سازند.

این اپلیکیشن برای مدت‌ها با ظاهر و رابط کاربری قدیمی خود به مشترکان خدمت‌رسانی می‌کرد اما به تازگی، در بروزرسانی اخیر برنامه همراه من، به جهت سهولت استفاده مشترکان از این اپلیکیشن، تغییرات زیادی در شکل ظاهری، رابط کاربری و حتی امکانات آن ایجاد شده است.

در نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان ورود به برنامه با استفاده از حسگر تشخیص اثر انگشت ممکن شده، قابلیتی که در بسیاری از برنامه‌های مطرح دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این ترتیب هنگام ورود به برنامه تنها با لمس انگشت شما بر روی حسگر (مانند باز کردن قفل گوشی با حسگر اثر انگشت) می‌توانید وارد برنامه شوید و دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست.

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من دارای دو حالت ساده و پیشرفته است، در حالت ساده، تمامی بخش‌های برنامه در یک صفحه و به سادگی در دسترس شما قرار داده شده و خبری از امکانات متعدد برنامه نیست. این بخش برای افرادی مناسب است که تنها می‌خواهند شارژ خریداری کنند یا از بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک بهره ببرند.

در این حالت می‌توانید چند شماره تلفن همراه اول را به برنامه داده و از قسمت بالای صفحه، با انتخاب شماره خود به امکانات برنامه شامل خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنتی یا غیره برای همان شماره دسترسی داشته باشید، در حالت ساده به مقدار موجودی کیف پول، بسته فعال اینترنت، مکالمه و پیامک، گزینه خرید بسته اینترنت، مکالمه و پیامک به همراه بخش مانده شارژ و خرید شارژ اضافی دسترسی خواهید داشت.

در پایین صفحه در حالت ساده، گزینه ورود به بخش حالت پیشرفته دیده می‌شود، با لمس آن وارد بخش پیشرفته می‌شوید.

حالت پیشرفته به طور کلی با آنچه که تاکنون در اپلیکیشن همراه من دیده بودید، متفاوت است؛ تمام بخش‌های برنامه، آیکون‌ها و گزینه‌ها به شکل ساده‌تر و بهینه‌تر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و برنامه همراه من به شکل مطلوب‌تری نسبت به گذشته طراحی شده است.

در حالت پیشرفته نسخه جدید اپلیکیشن همراه من 5 بخش اصلی وجود دارد، بخش اصل که صفحه خانه نام دارد اطلاعاتی مانند مانده شارژ برای سیمکارت‌های اعتباری یا مشاهده قبض پایان دوره برای سیمکارت‌های دائمی، مقدار باقی مانده بسته اینترنت، مکالمه و پیامک دیده می‌شود. البته با لمس هر بخش به قسمت خرید آن محصول (شارژ یا بسته اینترنت و…) می‌روید.

نکته قابل توجه در آپدیت جدید اپلیکیشن همراه من، تغییر کلی بخش پرداخت و بهینه شدن این بخش است، به طور مثال هنگامی که قصد خرید شارژ را دارید، با انتخاب گزینه خرید شارژ یک پنجره برای شما باز می‌شود که در آن تمامی گزینه‌ها مانند حرید شارژ عادی، شارژ فوق‌العاده، شارژ ویژه بانوان و شارژ جوانان با مبلغ شارژ مورد نیاز قابل انتخاب است.

با انتخاب نوع شارژ یا نوع بسته (در هنگام خرید بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک) و همچنین مبلغ، پنجره پرداخت به نمایش در می‌آید که در آن می‌توانید از طریق کیف پول، درگاه درون برنامه‌ای و درگاه اینترنتی، هزینه مورد نیاز را پرداخت و بلافاصله از خدمات انتخابی بهره‌مند شوید.

در فرایند جدید پرداخت همراه من، سرعت و سهولت کار به شدت افزایش پیدا کرده و همه چیز با چند لمس انجام می‌شود، به ویژه آن که استفاده از کیف پول درون برنامه، کار شما برای پرداخت‌ها را بسیار آسان می‌کند. همچنین می‌توانید برای دیگران نیز شارژ یا بسته اینترنتی خریداری کنید، خرید شارژ از اپلیکیشن همراه من به معنای 5 درصد شارژ بیشتر است.

در صفحه دوم به تمامی خدمات شارژ مانند مانده شارژ، خرید شارژ فوق‌العاده، شارژ وفاداری، هدیه شارژ بانوان و هدیه اولین شارژ دسترسی خواهید داد، همچنین بخش چتر اضطراری نیز در همین صفحه قابل انتخاب است.

صفحه سوم برای مدیریت و خرید بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک جدید طراحی شده، در صفحه چهارم به تمام خدمات مانند آوای انتظار، خلاصه کارکرد، خدمات پیامک انبوه، خدمات محتوایی و… دسترسی خواهید داشت.

در قسمت بالا سمت چپ صفحه یک گزینه شبیه به ساعت دیده می‌شود که با لمس آن به بخش سرعت سنج می‌روید و می‌توانید سرعت اینترنت خود را در بخش دانلود و آپلود اندازه گیری کنید.

بخش نهایی نیز برای افزایش موجودی کیف پول همراه اول بوده و در آن می‌توانید تمامی تراکنش‌های ماه اخیر خود را مشاهده کنید.

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

در کنار تغییرات گسترده در ظاهر و رابط کاربری برنامه، اضافه شدن بخش کیف پول برای تسریع در پرداخت‌ها یکی از امکاناتی است که مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدیم و حال به برنامه همراه من اضافه شده است، در بخش کیف پول با واریز هزینه مورد نظر می‌توانید به سرعت تمامی پرداخت‌های خود را انجام دهید. کیف پول شما در این برنامه با سوپراپلیکیشن مالی و پرداختی اوانو ادغام شده و می‌توانید همزمان از امکانات هر دو برنامه بهره ببرید.

از دیگر امکانات نسخه جدید اپلیکیشن همراه من اضافه شدن دارک مود به این اپلیکیشن است که هنگام فعال کردن دارک مود در رابط کاربری گوشی خود، حالت تاریک در اپلیکیشن همراه من نیز اعمال می‌شود.

برای دانلود نسخه جدید برنامه همراه اول می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

بروزرسانی نسخه جدید اپلیکیشن همراه من به صورت تیتروار شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی خاص و جذاب
  • کیف پول همراه اول قابل استفاده در دو اپلیکیشن همراه من و اوانو
  • 5 درصد شارژ بیشتر در خرید شارژ
  • وجود حالت ساده و پیشرفته
  • نمایش بسته‌های فعال
  • پرداخت قبض با چند لمس
  • خرید آسان بسته‌های اینترنتی با پرداخت مستقیم
  • امکان ساخت بسته‌های ترکیبی دلخواه با توجه به نیاز کاربر
  • وصول آنی قبض
  • فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی
  • مشاهده پین کد سیمکارت PIN / PU
  • امکان قسط‌بندی بدهی
  • دارک مود

2 در مورد “نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، دستیار حرفه‌ای سیمکارت شما”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH