استند شارژر موبایل و تبلت

تلفن خاموش برای تجارت ضرر دارد در گذشته، مرگ یک تلفن می توانست سفر خرید را کوتاه کند. طبق تحقیقاتی که GFK به نمایندگی از شرکت ChargeItSpot ارائه دهنده ایستگاه شارژ انجام داده است، ایستگاه های شارژ فروشگاهی، اداری، بیمارستانی، هتلی، شرکتی و … تأثیر مثبتی در خرده فروشی، ارائه خدمات و نگه داشتن بیشتر خریداران و هزینه بیشتر دارند. مطالعات این شرکت تحقیقاتی آلماانی نشان داد که امکان شارژ مجدد و ایمن تلفن در فروشگاه و … باعث افزایش زمان خرید و دریافت خدمات به میزان 2 برابر، افزایش 29 درصدی پرداخت، 54٪ مشتری بیشتر شده و خریدار احساس مثبت تری نسبت به خرید و دریافت خدمات دارد. استند شارژر موبایل به مشتریان امکان می دهد تا هنگام شارژ مجدد تلفن خود به خرید ادامه دهند. نمونه های مختلف استندهای شارژر وجود دارد و هر کدام باتوجه به محیط مورد استفاده می توانند متفاوت باشند. شما می توانید انواع شارژرهای بیمارستانی، استندهای شارژ هتلی، کیوسک های شارژ ویژه ادارت و سازمان ها، نمونه های متفاوت استند شارژر دیواری، شارژر رومیزی و … را در سایت فروشگاه ایستگاه شارژر ماتیکا که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده و وارد کننده استندهای شارژ در کشور می باشد را ملاحظه نمایید.

مزایای استفاده از شارژر عمومی موبایل و تبلت:

۱- افزایش ماندگاری و تعامل مشتری

به همین سادگی، تلفن بدون باتری می تواند شب مشتری را پایان دهد. اگر مشتری شما مجبور است یک ایمیل مهم برای شما ارسال کند، به یک وب سایت دسترسی پیدا کند یا در انتظار تماس است، باتری کم یا عدم کار با آن می تواند باعث استرس و عدم تمرکز مراجعه کننده داشته باشد. با این حال، فروشگاه شما می تواند یک ایستگاه شارژ تلفن همراه ارائه دهد و به مشتری امکان می دهد بدون نیاز به ترک، هر کاری که لازم باشد انجام دهد. این امر به طولانی تر ماندن مراجعه کننده شما کمک می کند.

۲- افزایش فروش

در هر زمان می توانید مشتری خود را افزایش دهید، هم برای زمانی که در محل کار خود صرف می کنید و هم برای وفاداری آنها، زیرا احتمال هزینه بیشتر را افزایش می دهید. اگر آنها مجبور شوند سایت را به موقع ترک کنند تا تلفنهایشان بارگیری شود، شما ضرر می کنید. به طور کلی، مطالعات نشان داده است که مشتریانی که تلفن های خود را شارژ می کنند، 29 درصد بیشتر از کسانی که این کار را نمی کنند، خرج می کنند.

۳- تجارت شما به یک مرجع تبدیل می شود

از آنجا که افرادی که می دانند می توانند موبایل خود را در محل شما شارژ کنند ، سایت شما را توصیه می کنند و به آن باز می گردند. کافه ها، رستوران ها، کافه ها و … بارها نمونه هایی از این موارد هستند. رستوران هایی که در حین غذا خوردن یا حمل بارهایی که خدمات باربری دارند، امکان حمل تلفن همراه را دارند، خدمات اضافی ارائه می دهند که امکان ادامه اوقات فراغت شما را فراهم می کند.

۴- تجربه مثبت و وفاداری تجربه مثبت و وفاداری

بسیاری از مشاغل خدمات شارژ تلفن همراه ارائه نمی دهند زیرا فکر می کنند با ارائه آن چیزی به دست نخواهند آورد. آنها فایده ای در آن نمی بینند، اما به جای تمرکز بر چگونگی افزایش درآمد خود، باید روی این موضوع تمرکز کنند که مشتریان شما از این خدمات قدردانی می کنند. ارائه خدمات بار به بهبود تجربه مشتری کمک می کند زیرا شما حافظه خوبی از سایت خود ایجاد می کنید و می توانید وفاداری ایجاد کنید.

۵- فرصتی برای نمایش بیشتر تبلیغات شما است

رویدادها و مکان ها به دنبال راه هایی برای افزایش سود خود با استفاده از ایستگاه های شارژ به عنوان پشتیبانی تبلیغاتی هستند. اگر علاقه ای به دستیابی به ایستگاه های شارژ ندارید، می توانید از تبلیغات در آنها استفاده کنید تا خود را بیشتر نمایان کنید. عمده استندهای شارژر موبایل دارای فضای تبلیغاتی و اطلاع رسانی هستند.

۶- به آنها به دلیلی راه حل های شارژ گفته می شود

همانطور که قبلاً ذکر شد، ایستگاه های شارژ مشکلی را برای مشتریان شما حل می کند. راه حل هایی برای اضطراب داشتن باتری کم یا تلفن همراه بدون باتری وجود دارد و در دنیایی که همه افراد هر روز از تلفن های همراه خود استفاده می کنند، مشتریان سایتهایی را جستجو می کنند که راه حلی برای مشکل خود ارائه می دهند. وقتی به سایتی مراجعه می کنند که از این جنبه به آنها کمک نمی کند، به دنبال سایتی دیگر هستند که این کار را انجام می دهد.

۷- این یک مزیت رقابتی است

همانطور که مشاهده می کنید دلایل زیادی وجود دارد که مشاغل باید یک ایستگاه شارژ موبایل خریداری کنند. همه این مزایا به مشاغل کمک می کند تا یک مزیت رقابتی ایجاد کنند.

دریافت کاتالوگ و قیمت استندهای شارژ موبایل

راهنمای خرید استند شارژر موبایل:

شارژر موبایل یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات جانبی برای کاربران است. همه ما روزانه استفاده‌های زیادی از گوشی‌های خود می‌کنیم و خالی شدن باتری گوشی نیز به یکی از دغدغه‎‌های اصلی تبدیل شده است. مراجعه روزانه به بیمارستانها، ادارات، ترمینالها، رستوران ها، کافه ها و … ضرورت وجود کیوسکهای شارژ را در این نقاط دوچندان می کند امروز ضرورت وجود شارژرهای عمومی در این مکانها کاملا احساس می گردد.

خوشبختانه امروزه کیوسکهای شارژر عمومی تنوع زیادی دارند و می‌توان از آن‌ها در شرایط مختلفی استفاده کرد. بدین صورت که می‌توان گفت امروزه دیگر در هر شرایط و هر جایی که هستید، امکان شارژ گوشی با داشتن نیروی برق امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین یکی از مواردی که در زمان خرید استند شارژر باید در نظر بگیرید این است که توجه کنید، در چه موقعیتی از شارژر موبایل مورد نظر استفاده خواهید کرد. درواقع برخی از شارژرها همان‌طور که تاکنون دریافته‌اید مناسب محل کار به صورت اختصاصی و برخی دیگر مناسب مکان عمومی هستند که هر کدام خصوصیات مربوط خود را دارند. در ادامه به تعدادی از انواع استند شارژر موبایل عمومی اشاره خواهیم کرد:

استند شارژر دیواری: ایستگاههای شارژی هستند که بر روی دیوار نصب می گردند و به نوعی فاقد پایه یا استند جهت قرار گیری می باشند. شارژرهای دیواری انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می باشند.

استند شارژر ایستاده: ایستگاههای شارژی هستند که دارای پایه یا استند جهت قرار گیری می باشند. که عموما این پایه و استندهای مکان خوبی برای تبلیغات و اطلاع رسانی می باشد. شارژرهای ایستاده نیز انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می باشند.

استند شارژر باکسی یا قفل دار: ایستگاههای شارژی هستند که دارای فضای جهت قرار گیری موبایل در محیطی بسته می باشند و هم می توانند دارای پایه یا استند جهت قرار گیری باشند و هم در روی دیوار نصب گردند. که در نمونه های استند دار عموما این پایه و استندهای برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده می گردد. شارژرهای باکسی و قفل دار نیز انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می باشند.

استند شارژر رومیزی: ایستگاههای شارژی هستند که جهت قرارگیری در روی یک محیط مسطح طراحی شده اند. شارژرهای رومیزی نیز انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می باشند.

 

فرق شارژر تقلبی با اصلی در ایستگاههای شارژ موبایل:

شارژر گوشی یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم جانبی هست که بدون آن می توان قاطعانه گفت که گوشی هیچ ارزشی ندارد چرا که منبع تغذیه گوشی توسط شارژر شارژ می شود. از این رو نقش مهمی را دارا هستند و باید در خرید آنها دقت کنیم. اما لازم به ذکر است که میزان ولتاژ شارژر گوشی بنابر باتری گوشی تعیین می شود و به همین دلیل زمانیکه میزان ولتاژ ورودی به گوشی تغییر کند، اولین چیزی که آسیب می بیند باتری است. و سپس به مراتب گوشی و سخت افزار آن نیز حتی ممکن است تحت آسیب قرار بگیرند و تمامی این موارد ناشی از شارژر اشتباه و تقلبی ایجاد خواهد شد. از این رو حتما و حتما برای خرید استند شارژر علاوه بر زیبایی باید دقت و توجه کافی را بکار بگیریم تا به گوشی ما آسیبی وارد نشود.

اما تکلیف چیست؟! چگونه می توانیم تفاوت استند شارژر اصلی با تقلبی را تشخیص دهیم؟! با وجود این سوالات، تشخیص کیوسک شارژر تقلبی و اصلی کار آسانی است که شما می توانید این کار را به راحتی انجام دهید و برای انجام آن نیز فقط باید کمی توجه کنید. در ادامه شما را با روش های تشخیص ایستگاه شارژر تقلبی از اصلی آشنا خواهیم ساخت که می تواند کاربرد موثری در انتخاب شما داشته باشد.

– اولین چیزی که می تواند فورا نظر شما را به خود جلب کند، لوگو شرکت سازنده است. از این رو برای تشخیص شارژر مناسب باید کمی عمیق تر لوگوی روی شارژر را مشاهده کنید. این لوگو باید به بهترین شیوه ممکن بر روی شارژر پرینت و نصب شده باشد، برندهای نامرغوب عموما دستگاههای بدون لوگو تولید می نمایند.

– سرعت شارژ یک استند شارژر مناسب در مقایسه با نمونه های کپی و یا فیک، بسیار بالاتر است. مثلا اگر شارژر اصلی، گوشی تلفن را در 1 ساعت به طور کامل شارژ نماید، نمونه فیک، در بیش از 2 ساعت این کار را انجام می دهد. البته در نظر داشته باشید که باید به طور عملی این قضیه را آزمایش نماییم زیرا در برخی مدل های گوشی تولید شده در سال های 2016 به بعد، پیش بینی زمان شارژ کامل گوشی، روی صفحه نمایش گوشی نشان داده می شود. و مثلا مینویسد که گوشی در 1 ساعت به طور کامل شارژ می شود. اما برخی شارژرهای فیک وجود دارند که به طور غیر واقعی این اعداد را روی صفحه نمایش گوشی، ثبت می کنند! در حالیکه در مدت زمان بسیار بیشتری عمل شارژ را انجام می دهند.

– به بررسی تمامی زوایا دستگاه، محل قرا گیری تلفن همراه و بالاخص سیم های شارژر می باشد. استندهای شارژر نامرغوب عموما از سیمهای معمولی شاژر استفاده می کنند در حالی که باید این سیم ها و کابلهای شارژ از بالاترین کیفیت برخوردار باشند به جهت استفاد عمومی از آنها باید از طول عمر بالاتری برخوردار باشند.

– شارژرهای عمومی نامرغوب به وفور یافت می شوند و این شارژرها قیمت ارزانتری نسبت به شارژرهای مرغوب دارند و معمولاً در بیشتر موارد مقدار جریان دهی آنها با مقداری که روی بدنه آنها درج شده متفاوت است. بنابراین در هنگالم خرید استند شارژر تلفن همراه سعی کنید شارژر های اصل را از فروشگاه های رسمی و یا وبسایت رسمی برند خریداری کنید.

– این موضوع بخصوص برای برای دارندگان گوشی های برند آیفون بسیار اهمیت دارد!؛ چرا که باتری آیفون به سختی تعویض می شود. پس توجه داشته باشید که با خرید یک استند شارژر تلفن همراه ارزان خسارت سنگین تری به گوشی خود وارد نکنید.

جمع بندی:

تولیدی ماتیکا با برند ثبت شده ماتیکا و گواهی های ثبت شده طرح های صنعتی سازنده چندین نوع دستگاه جدید استند شارژ می باشد که علاوه بر ارائه خدمات رایگان به شهروندان دارای قابلیت های تبلیغاتی، اطلاع رسانی داشته و قابلیت نصب و قرار دادن در مکانهای شلوغ همانند بیمارستانها، رستوران ها، بانک ها، ایستگاهها، هتل ها، مراکز خرید، فروشگاهها، ترمینالها و … را دارد این دستگاهها با افتخار ساخت داخلی برند ماتیکا و دارای مالکیت معنوی بوده و همه نمونه های آن دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی می باشند علاوه بر این تولیدی ماتیکا نمایندگی یک شرکت چینی معتبر را دارا بوده و انواع مختلفی از استندهای شارژر را وارد می نماید.

فروشگاه آنلاین استندهای شارژ ماتیکا

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

12 در مورد “استند شارژر موبایل و تبلت”

  1. من از یکی از استندهای ایستاده شارژ موبایل تولیدی ماتیکا استفاده میکنم. دستگاه خوب و با کیفیتی هستش. انشالله همین روند همچنان ادامه داشته باشه. با آرزوی موفقیت برای تولید کنندگان داخلی خصوصا این شرکت محترم ماتیکا
    خدا قوت

  2. چقدر متنوع!! واقعا برای هر اداره و مراکز خرید و سازمان های مختلف و مراکز حمل و نقل این ایستگاه های شارژ نیاز میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH