مزایای فوق‌العاده بازاریابی پیامکی برای فروشگاه‌های اینترنتی

بازاریابی پیامکی فروشگاه‌های اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای کسب مشتریان بیشتر با هزینه اندک است. فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند از روش‌های مختلفی اقدام به جذب مشتری کنند. فعالیت‌هایی مانند سئو و دیجیتال مارکتینگ که شامل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری در سایت‌های معتبر، … می‌شود از جمله مهم‌ترین انواع بازاریابی مناسب فروشگاه‌های اینترنتی هستند. با این حال، اگر به دنبال روشی مستقیم، ساده، کم هزینه و از همه مهم‌تر مؤثر هستید، قطعاً بازاریابی پیامکی گزینه ایده آلی خواهد بود. طبق آمار، تأثیر اس ام اس تبلیغاتی حدود 30 درصد است که چندین برابر میزان تأثیر تبلیغات کلیکی و ایمیلی است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از پیامک‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی بپردازیم.

بازاریابی پیامکی فروشگاه‌های اینترنتی چه مزایایی دارد؟

زمانی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می‌کنید، در شروع کار باید هزینه‌های زیادی را صرف طراحی سایت، ورود محصول و تولید محتوای مناسب برای سایت خود کنید. به این ترتیب معمولاً بودجه زیادی برای بازاریابی و تبلیغات فروشگاه‌های اینترنتی باقی نمی‌ماند. درحالی که در مراحل اولیه، معمولاً وب سایت‌های فروشگاهی شرایط سختی برای دیده شدن در مقابل رقبای قدیمی‌تر خود در بازار اینترنتی دارند.

اینجاست که روش‌های تبلیغاتی کم هزینه‌تر مانند استفاده از پنل پیامکی می‌تواند یک راه حل جایگزین و بسیار مؤثر برای فروشگاه‌های اینترنتی باشد. ما در اینجا به چند مورد از مزایای استفاده از این روش اشاره می‌کنیم.

جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات پیامکی فروشگاه‌های اینترنتی

اولین مزیت تبلیغات اس ام اسی برای فروشگاه‌های اینترنتی این است که می‌توانید با استفاده از روش‌های تبلیغاتی مناسب، مشتریان جدیدی را به سایت خود هدایت کنید. پنل های پیامکی مانند پنل فراز اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند که از بانک شماره موبایل جامع مشتریان بالقوه خود را براساس جنسیت، سن، محل زندگی، شغل و … انتخاب کنید و پیامک تبلیغاتی هدفمندی را برای آن‌ها ارسال نمایید. به این ترتیب در طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید تعداد زیادی مخاطب برا به سایت خود هدایت کنید. دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه از مهم‌ترین مزیت‌های این روش تبلیغاتی است.

قرار دادن لینک فروشگاه اینترنتی در پیامک

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی فروشگاه اینترنتی، قابلیت ارسال لینک فروشگاه در پیامک است. به این ترتیب علاوه بر آگاهی از برند و نام فروشگاه می‌توانید با قرار دادن لینک مستقیم، مشتریان بالقوه خود را به سایت هدایت کنید. شما می‌توانید لندینگ های خاصی را برای این منظور در سایت ایجاد کنید تا مخاطبان بعد از ورود از طریق لینک‌های موجود در پیامک‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز خود به بخش‌های مختلف فروشگاه یا محصولات ویژه که شامل تخفیفات خاصی می‌شوند دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توانید برای محصولات استراتژیک خود نیز کمپین‌های تبلیغات پیامکی ایجاد کنید و لینک صفحه این محصولات را برای مخاطبان ارسال نمایید.

جمع آوری شماره موبایل مشتریان و ریدایرکت کردن آن‌ها به فروشگاه اینترنتی

زمانی که یک مشتری وارد سایت شما می‌شود و خریدی را در فروشگاه اینترنتی انجام می‌دهد، این قابلیت را دارد تا خریدهای دیگری نیز از شما انجام دهد. شما می‌توانید در صفحه خرید با جمع آوری شماره موبایل این مشتریان، در آینده طبق استراتژی مشخصی پیامک‌های تبلیغاتی را برای آن‌ها ارسال کنید. به این ترتیب هیچ گاه مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده‌اند را از دست نخواهید داد.

علاوه براین قرار دادن یک فرم تماس در صفحه اصلی یا در هنگام ورود کاربران به سایت نیز ایده جذابی برای جمع آوری شماره تماس آن‌ها است. به این ترتیب حتی اگر این افراد خریدی از سایت شما انجام ندهند نیز می‌توانید با پیگیری پیامکی و اختصاص یک کد تخفیف آن‌ها را به خرید از سایت تشویق کنید. همه این کارها از طریق افزونه های پیامکی به سادگی قابل انجام خواهد بود. کافی است تا یک پنل پیامکی از فراز اس ام اس تهیه کنید و سپس افزونه پیامکی را روی سایت نصب کرده و آن را به وب سرویس فراز اس ام اس متصل کنید.

ارسال پیامک خودکار برای تأیید هویت و ارسال اطلاعات خرید

مزایای استفاده از پنل و افزونه‌های پیامکی تنها به تبلیغات و تشویق مشتریان به خرید ختم نمی‌شود. بلکه این افزونه‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط با مشتریان و کاربران سایت دارند. تأیید هویت از طریق پیامک برای عضویت در سایت و ایجاد پنل کاربری، ارسال اطلاعات خرید، اعلام تکمیل فرم‌های قرار داده شده در سایت و … از دیگر قابلیت‌های افزونه‌های پیامکی هستند. با استفاده از پنل و افزونه پیامکی برای فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید به صورت خودکار پیامک‌های حاوی اطلاعات مهم را برای کاربران خود ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم همین حالا خرید پنل پیامکی را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت فراز اس ام اس شوید.

فراز اس ام اس، بهترین پنل پیامکی برای سایت فروشگاهی

در این مقاله با مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی برای سایت‌های فروشگاهی آشنا شدیم. ارتباط مستقیم با مشتریان، آگاهی از برند، هدایت کاربران از طریق لینک مستقیم به سایت، ارسال پیامک‌های خودکار تأیید هویت و اطلاعات خرید، بازگرداندن مشتریان قبلی و مشتریان بالقوه به سایت در کنار تأثیر گذاری بالا، قیمت مناسب و استفاده ساده از مزایای استفاده از این روش هستند. شما می‌توانید همین حالا برای استفاده از خدمات افزونه‌های پیامکی و بهره مندی از این مزایای فوق العاده به سایت فراز اس ام اس، بهترین پنل پیامکی در ایران، مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “مزایای فوق‌العاده بازاریابی پیامکی برای فروشگاه‌های اینترنتی”

  1. همه ژیامکای تبلیغاتیشونو غیر فعال کردن. دیگه فقط ژیامکای شرکتی میره ایرانسل و همراه اول اینا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH