رندر‌های جدید نشان می‌دهد که آیپد مینی بعدی نسخه کوچکتر آیپد ایر خواهد بود

آیپد مینی در مقایسه با جدیدترین نسخه‌های آیپد ایر و آیپد پرو، قدیمی به نظر می‌رسد و اپل از این مسئله آگاهی دارد. قبلاً بار‌ها شنیده‌ایم که برای کوچکترین تبلت این شرکت، طراحی مجدد در حال انجام است و امروز گزارشی جدید، که شکل و شمایل مدل بعدی را نیز به ما نشان می‌دهد، دقیقاً این مسئله را بازگو کرده است.

توجه داشته باشید که این موارد، رندرهای لو‌ رفته نیستند. بلکه براساس ترکیبی از الگو‌های ترسیمی، فایل‌های CAD و تصاویر بررسی اولیه این دستگاه، توسط زبان برنامه نویسی اسکرچ و به منظور حمایت از منابع ساخته شده‌اند.

مطابق رندر‌های صورت گرفته و همان‌طور که می‌بینید، آیپد مینی بعدی تا حد خیلی زیادی حال و هوای خصوصیات آیپد ایر را تداعی می‌کند. در واقع به نظر می‌رسد که نسخه کوچک شده آن است.

دکمه خانه سرانجام از میان رفته و حاشیه‌های باریک‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد و در واقع آیپد مینی جدید تقریباً از نظر اندازه با نسخه قدیمی یکسان خواهد بود (تفاوت در ارتفاع و عرض از هر دو طرف فاصله‌ کوچک 3 میلی‌متری است). با این حال، بدیهی است که ابعاد دستگاه جدید می‌تواند یک صفحه نمایش بزرگتر را در خود جای دهد. ابعاد مدل آینده 206.3 در 137.8 در 6.1 میلی‌متر است، بنابراین ضخامت دستگاه بدون تغییر باقی می‌ماند. گفته شده است که حاشیه‌های مدل جدید مشابه آیپد ایر صاف هستند.

سنسور اثر انگشت در دکمه پاور کشیده‌ این دستگاه تعبیه شده است و بلندگوها به طرز چشمگیری بهبود یافته‌اند. اتصال لایتنینگ از میان رفته و جای خود را به USB-C می‌دهد. گزارش‌ها حاکیست که آیپد مینی جدید در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

این گوشی از نسخه جدیدتر و کوچکتر Apple Pencil پشتیبانی خواهد کرد و این تبلت توسط چیپست Apple A14 تغذیه می‌شود. نسخه‌ای از این مدل با قابلیت اتصال 5G ارائه خواهد شد و سرانجام عرضه آن باید تا قبل از پایان امسال انجام شود.

2 در مورد “رندر‌های جدید نشان می‌دهد که آیپد مینی بعدی نسخه کوچکتر آیپد ایر خواهد بود”

  1. تبلتای سامسونگ و حتی هواوی دارن بهتر میشن
    چندین ساله ضخامت کمتر و کیفیت بالاتر سامسونگ برتریشو نسبت به ایفون نشون داده

  2. خیلی تکراری شده شکل ظاهریشون و برنامه ای هم واسه تغییرات ندارن. قشنگ مشتریا رو به چیزشون گرفتن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH