معرفی 5 سایت برتر برای تبدیل فرمت تصاویر در هر پلتفرم، سیستم عامل و دستگاه!

همه ما هر روزه با تصاویر زیادی سروکار داریم، تصاویری که خودمان یا دیگران آن را تهیه کرده‌اند و برای کارهای مختلف مانند به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی یا اعمال برخی ویرایش‌ها مجبور می‌شویم که فرمت عکس ها را تغییر دهیم. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه حلی سریع برای تبدیل فرمت عکس های خود هستند، تغییر فرمت عکس کار دشواری نیست، اگر راه حل آن را بدانید، به سرعت و آسانی می‌توانید فرمت هر تصویری را که مد نظر داشتید، تغییر دهید.

راه‌حل‌های کلی برای تغییر فرمت عکس به استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مخصوص این‌کار ختم می‌شود اما این نرم‌افزارها یا اپلیکیشن‌ها همواره همراه ما نیستند، به همین دلیل راه‌حل پیشنهادی ما استفاده از سایت‌های اینترنتی است.

شما هرجا و هر وسیله‌ای که در اختیار دارید، اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید با سایت‌های مفید و رایگانی که برای تبدیل عکس وجود دارد می‌توانید فرمت عکس های خود را تغییر دهید.

به همین بهانه می‌خواهیم در این مطلب 5 سایت رایگان و برتر برای تغییر فرمت تصاویر را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید:

سایت WEBP to PNG

در این سایت شما می‌توانید تصاویر با فرمت WEBP را به راحتی تبدیل به PNG کنید. طراحی سایت، گویا و ساده است و این تغییر فرمت، به‌صورت آنلاین و رایگان انجام می‌پذیرد. شما تنها نیاز است که بر روی کلید انتخاب فایل در میانه سایت کلیک کرده و تصویر مدنظر خودتان را بارگذاری کنید تا عمل تبدیل به سرعت انجام شود. امکان وارد کردن فایل از دراپ باکس و یا درج لینک تصویر نیز برای کاربران فراهم شده است.

 

تبدیل فرمت عکس

سایت image online convert

به دنبال یک راه کار ساده برای تغییر فرمت ، ایجاد تغییر و ویرایش تصاویر خود هستید؟ ما سایت image online convert را به شما پیشنهاد می‌دهیم، با ورود به این سایت در میانه صفحه نام تمام فرمت‌های مشهور به چشم می‌خورد، با کلیک بر روی هرکدام از آنها به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که می‌توانید تصاویر خود را به آن فرمت تغییر دهید.

در این سایت می‌توانید عکس های خود را  به صورت تکی و چندتایی به فرمت‌های BMP، EPS، GIF، HDR/EXR، ICO، JPG، PNG، SVG، TGA، TIFF و WBMP تغییر دهید. همچنین به جز تغییر فرمت، اجازه افزایش و کاهش کیفیت، تغییر اندازه طول و عرض عکس، تغییر رنگ عکس و تغییر تراکم پیکسلی آن تصویر را نیز خواهید داشت.

تبدیل فرمت عکس

سایت convertio

سایت convertio یک مرجع ساده و دم دستی برای تبدیل فرمت تصاویر است. در این سایت تنها یک باکس برای آپلود کردن تصاویر وجود دارد و مانند سایت image online convert لازم نیست برای تبدیل عکس به فرمت‌های مختلف به صفحه مخصوص همان فرمت مراجعه کنید.

تنها لازم است عکس خود را در باکس آپلود بارگذاری کنید و فرمت مورد نظر را از میان ده‌ها فرمت موجود انتخاب کنید. در این سایت امکان ویرایش تصاویر را ندارید اما می‌توانید فرمت چند تصویر را به طور همزمان تغییر دهید. همچنین می‌توانید تصاویر را به طور همزان به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید، یعنی یک عکس به فرمت JPEG و یک عکس دیگر به فرمت PNG تبدیل شود.

سایت jpeg

فرمت jpeg مشهورترین و پرکاربردترین فرمت در میان تصاویر است و تقریبا همه پلتفرم‌ها از این فرمت تصویر پشتیبانی می‌کنند. بسیاری از افراد نیاز دارند تا عکس های خود را تنها به فرمت jpeg تغییر دهند، سایت jpeg نیز دقیقا برای این افراد ساخته شده است. در این سایت تنها می‌توانید تصاویر خود را به فرمت jpeg تبدیل کنید، امکان ویرایش تصاویر نیز وجود ندارد، پس اگر تنها می‌خواهید عکس های خود را به فرمت jpeg تبدیل کنید و به هیچ قابلیت دیگری نیاز ندارید، می‌توانید از سایت jpeg استفاده کنید.

تبدیل فرمت عکس

سایت img2go

امکانات این سایت شباهت زیادی به سایت image online convert دارد، شما می‌توانید تصاویر خود را آپلود کنید و سپس اندازه و کیفیت آن‌ها را ویرایش کنید. همچنین قابلیت تغییر تراکم پیکسلی، رنگ و فیلتر بر روی تصاویر نیز وجود دارد.

در سایت img2go همچون سه سایت قبلی امکان آپلود تصاویر به صورت مستقیم از گوگل درایو، دراپ‌باکس و یا وارد کردن آدرس URL عکس نیز ممکن است.

4 در مورد “معرفی 5 سایت برتر برای تبدیل فرمت تصاویر در هر پلتفرم، سیستم عامل و دستگاه!”

  1. با سلام.دومی تقریبا پولیه.ده تا عکس اول رو تغییر فرمت می ده،بعد میگه باید ساین آپ کنی و سرویسش رو خریداری کنی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH