از سیر تا پیاز آشنایی با انواع روش‌های سئو سایت

امروزه نیاز به داشتن سایت برای یک کسب و کار موفق بیشتر از گذشته احساس می شود. شاید بتوان گفت ویروس کرونا به ما نشان داد که بعضی اوقات اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که باید برای آن آماده باشیم. مثلا تا یک سال و نیم پیش کسی فکرش را نمی کرد با یک ویروس تمام مغازه ها بسته شوند و کسب و کارها دچار مشکل شوند و بسیاری از افراد ورشکست شوند. پس اول از همه باید به دنبال یک طراحی سایت اختصاصی باشید. حالا قدم دوم بعد از طراحی سایت چیست؟  اینجا است که بحث سئو به میان می آید. با ما در تیم حرفه ای ریراکو همراه باشید تا شما را با سئو و انواع آن آشنا کنیم.

سئو چیست؟

سئو به طور تخصصی یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو ! حالا کمی آسان تر  بخواهیم توضیح دهیم  تمام عملیاتی  که انجام می دهید تا در گوگل رتبه و جایگاه خوبی کسب کنید و به گوگل نشان دهید که شما لایق این هستید که جزو اولین ها باشید، را سئو می گویند. چون اکثر افراد وقتی میخواهند چیزی را پیدا کنند در گوگل جستجو می کنند و مهم است که شما در کدام صفحه و رتبه قرار دارید.

انواع روش های سئو سایت

روش های سئو سایت شامل سه نوع  کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری می باشد. درادامه به صورت اختصاصی به هر کدام می پردازیم.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یکی از بهترین روش ها  برای رسیدن به رتبه خوب  در گوگل و جذب کاربران است، فقط یادتان باشد که کمی زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله دارد تا نتیجه آن را ببینید. کلاه سفید یعنی آنکه در بهینه سازی سایتتان از هیچ روش غیر قانونی استفاده نکرده اید و همه چیز بسیار قانونی و اصولی است و همه چیز کاملا مطابق با استاندارد های گوگل صورت گرفته شده است.

سئو کلاه سیاه

اول از همه این را بگوییم که سعی نکنید گوگل را گول بزنید و بخواهید آن را دور بزنید چون خیلی سریع متوجه می شود. حالا کلاه سیاه روش هایی هستند که سریع شما را به نتیجه می رسانند و باعث ارتقا شما در رتبه گوگل می شود و غیر قانونی هستند و گوگل جریمه بسیار سنگینی را برای شما در نظر خواهد گرفت. در خواست ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ریراکو از شما این است که خدمات سئو سایت خود را به کسانی بسپارید که مطمئن باشید از روشهای کلاه سیاه استفاده نمی کنندو همه چیز را از راه خود و به صورت قانونی جلو میبرند.

سئو کلاه خاکستری

این سئو را می توان به عنوان ترکیبی از کلاه سفید و کلاه سیاه شناخت. یعنی هم قانونی هست وهم نیست! در این روش سایت خود را لبه پرتگاه قرار داده اید و ممکن است با هرگونه خطایی گوگل متوجه شود. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم یعنی گاهی خلاف های بسیار کوچکی انجام می شود که می خواهید گوگل را فریب دهید که در آخر باعث جریمه شدن شما می شود. که از جمله  آن می توان به خرید فالوور در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

کار خود را به کاردان بسپارید

ما در شرکت ریراکو  با همراهی  تیم متخصص و حرفه ای  تمام راه های رسیدن به موفقیت را از راه درستش می دانیم و با تجربه خودتمام تلاشمان را می کنیم تا شما را به جایی که لیاقت آن را دارید برسانیم. برای مشاوره سئو سایت فقط کافیست که به سایت ما رفته و در قسمت خدمات سئوبر روی مشاوره سئو کلیک کنید  و فرم مورد نظر را پر و برای ما ارسال کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “از سیر تا پیاز آشنایی با انواع روش‌های سئو سایت”

  1. خیلیا فک میکنن سئوکار گرفتن هزینه اضافیه ولی ادم حرفه ای خودشو میخواد و خیلی کمک میکنه به بازدید و گوگل رنک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH