ووچر پرفکت مانی چیست؟

یکی از مشکلات بسیاری از ایرانی ها و شهروندان ایرانی مقیم خارج از کشور یا داخل کشور که نیازمند انتقال مبالغ به خارج از کشور برای دوستان و آشنایان خود یا خرید خدمات و محصولی دارند انتقال مالی است. انتقالات مالی از ایران به سایر کشور ها و بالعکس متاسفانه به دلیل تحریم های مالی ایران از سوی امریکا باعث شده است که بسیاری از مردم به روش هایی به غیر از روش های مستقیم انتقال مالی به وسیله بانک ها روی بیاورند. یکی از این روش ها پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است.

پرفکت مانی یک شرکت و سرویس دهنده خدمات مالی در پاناما است که در سال 2007 ثبت شده است. دفتر مرکزی پرفکت مانی در زوریخ سوئیس می باشد و این شرکت یکی از پیشرو های خدمات دهندگان پرداخت غیرنقدی و مجازی اینترنتی است. رقبای اصلی پرفکت مانی پی پال ، وب مانی و ارزهای دیجیتال هستند.

تعریف ووچر پرفکت مانی؟ تفاوت ووچر پرفکت مانی با پرفکت مانی!

ووچر پرفکت مانی در واقع یکی از خدمات پرفکت مانی است، خدمات ووچر پرفکت مانی به این صورت می باشند که شما در واقع یک اعتبار ووچر پرفکت مانی شبیه به کارت های هدیه با اعتبار محدود (مثلا 70 دلار یا 100 دلاری) از پرفکت مانی تهیه می کنید و با استفاده از آن میتوانید اقدام به خرید خدمات و سرویس های خود یا انتقالات مالی با خارج از کشور بپردازید.

ووچر پرفکت مانی به دلیل سرعت، سهولت و محبوبیت بالایی که در بین روش های پرداخت مالی پیدا کرده است به یکی از بهترین روش های پرداخت ارزی خارج از کشور تبدیل شده است.

اعتبار  ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

ووچر پرفکت مانی از لحاظ زمانی تاریخ انقضا یا سررسیدی ندارد و تنها از لحاظ اعتباری محدودیت دارد. شما برای خرید از طریق ووچر پرفکت مانی کافی است شماره 10 رقمی و کد فعال سازی 16 رقمی را داشته باشید و پس از خرید کامل اعتبار ووچر خود این کدها بلااستفاده می شوند و اعتبار ووچرپرفکت مانی شما به اتمام می رسد.

از کجا میتوان خرید ووچر پرفکت مانی داشت؟

اگر بخواهید از سایت های خارجی یا فروشگاهی که نیاز به ارز خارجی برای خرید دارند، محصولی را سفارش دهید باید از ارزهایی مانند پرفکت مانی استفاده کنید. پرفکت مانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید از وب سایت های خارجی محصولی را خریداری کنید.

همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ الکترونیکی که دارای تاریخ اعتبار است و به میزان مشخصی شارژ میشود. مزیت عمده خرید ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده و یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی. این به این معناست که خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و بدون کارمزد در این سیستم صورت می گیرد.

یکی دیگر از نکات مثبت خرید ووچر پرفکت مانی این است که شما نیاز به هیچ گونه مدارکی ندارید و فقط لازم است که مقدار ارز دیجیتالی که برای ووچر خود می خواهید، را وارد کنید و اگر توضیحاتی دارید، در کادر وارد کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید و پس از مدتی تمامی اطلاعات ووچر از قبیل کد های 10 و 16 رقمی، تاریخ ساخته شدن و غیره را نیز تحویل بگیرید و به واسطه آن به راحتی کار خود را انجام دهید.

برای خرید ووچر پرفکت مانی می توانید به وبسایت ارزی پی به آدرس اینترنتی arzipay.com مراجعه نمایید و ووچرپرفکت مانی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

7 در مورد “ووچر پرفکت مانی چیست؟”

  1. بسیار مفید بود این مطلب به نظرم به دلیل عدم ارتباط بانک ها و مراکز پرداختی در ایران با سایر بانک های جهان٫عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های اینترنتی با توجه به تحریم های بانکی امری دشوار بوده اما شما میتونید با خدمات گروه ارزی پی در بهترین قیمت و کمترین زمان عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های مجازی رو انجام بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH