آپدیت اندروید 11 همراه با One UI 3.1 برای گلکسی A51 سامسونگ در آمریکا عرضه شد

در سال‌های گذشته، سامسونگ پشتیبانی بسیار ضعیفی برای به‌روزرسانی تلفن‌های هوشمند خود که در ایالات متحده به فروش می‌رسند، داشته است. اگرچه وضعیت تا حدودی بهبود یافته، اما هنوز هم عالی قلمداد نمی‌شود. نمونه بارز این مسئله، در مورد اسمارت‌فون گلکسی A51 رخ داده است، که در ایالات متحده، به تازگی شروع به دریافت به‌روزرسانی اندروید 11 همراه با رابط کاربری One UI 3.1 خواهد کرد.

این خبر بسیار خوب و جذاب به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشت که نسخه جهانی این گوشی هوشمند، به روزرسانی اندروید 11 را در ماه فوریه دریافت کردند که نشان می‌دهد به روزرسانی گلکسی A51 در آمریکا با تاخیری چهار ماهه صورت می‌پذیرد. با تمام این احوال، ورژن یازدهم اندروید که در سال 2020 منتشر شد، سرانجام به دست کاربران خواهد رسید.

این به روزرسانی با شماره ساخت A515U1UEU5CUF1 در دسترس کاربران قرار گرفته و شامل وصله امنیتی منتشر شده در تاریخ ژوئن 2021 نیز هست. این به‌روزرسانی ‌نرم افزاری، برای تمام اسمارت‌فون‌های گلکسی A51 که در ایالات متحده فروخته می‌شوند، منتشر خواهد شد، اما در هر صورت اگر کمی صبر دارید، همیشه می‌توانید به منوی تنظیمات و سپس به بخش به‌روزرسانی نرم افزار مراجعه کرده و به صورت دستی بررسی کنید که آیا این به روزرسانی برای شما موجود است یا خیر. چه کسی می‌داند، شاید شما خوش شانس باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH