کمپانی شیائومی مشغول توسعه اسمارت‌فون ردمی K50 است

بر اساس اعلام منابع خبری آگاه، کمپانی شیائومی سرگرم توسعه اسمارت‌فون‌های سری ردمی K50 است. از زمان رونمایی اسمارت‌فون ردمی K40 تنها 4 ماه گذشته است؛ اما اکنون تولیدکننده چینی روی مدل‌ جانشین این هندست‌ کار می‌کند. شیائومی در این رابطه پنهان‌کاری نکرده است؛ بلکه تصمیم گرفته تا نظر کاربران در رابطه با امکانات و ویژگی‌های مطلوب آن‌ها برای سری ردمی K50 را جویا شود. نظرسنجی مذکور توسط لو ویبینگ؛ ریاست برند ردمی و از طریق صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی Weibo انجام شده است.

ردمی K50

کاربران در نظرات و درخواست‌های خود به وجود تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام و عرضه ورژنی از گوشی با 512 گیگابایت حافظه‌داخلی اشاره نموده‌اند. بعلاوه آن‌ها از کمپانی درخواست کردند تا قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به هندست جدید خود اضافه کند. تعدادی از کاربران خواهان رونمایی از سیستم تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر (OIS) در دوربین و استفاده از یک پنل IPS باکیفیت به‌جای نمایشگر اولد هستند.

در میان این پیشرفت‌ها بسیاری از کاربران به افزایش توان شارژ سریع در بستر سیم اشاره کرده‌اند. ردمی به احتمال فراوان این قابلیت‌ها را به هندست آینده خود اضافه خواهد کرد. حداقل یک منبع خبری آگاه و مشهور با شناسه Digital Chat Station اطمینان می‌دهد که مشخصات اسمارت‌فون ردمی K50 در جوانب مختلفی نظیر کیفیت نمایشگر، دوربین و شارژ سریع ارتقاء خواهد یافت.

هنوز دقیقا روشن نیست که کمپانی چه زمانی از سری ردمی K50 رونمایی خواهد کرد. حتی معرفی این محصول پیش از اتمام سال جاری میلادی نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود؛ اما رونمایی از آن در اوایل سال 2022 سناریویی محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. با توجه به اینکه خانواده ردمی K تاکنون بیش از یک نوبت با اسامی متفاوت در بازارهای جهانی عرضه شده است؛ لذا این‌بار نیز می‌توان حدس زد که ردمی K50 با نام متفاوتی نظیر پوکو F4 در خارج از خاک چین عرضه خواهد شد.

سری ردمی K40

فروش نخستین اسمارت‌فون گیمینگ از برند ردمی حدودا چند هفته قبل آغاز شد. این هندست Redmi K40 Enhanced Gaming Edition نام دارد و کمپانی چینی بلافاصله از ثبت رکورد فروش توسط آن خبر داد. بر این اساس برند ردمی در صدد فروش بیش از 1.7 میلیون دستگاه گوشی گیمینگ ردمی K40 طی سال جاری میلادی است.

بر اساس اعلام لو ویبانگ؛ ریاست Xiaomi Group اسمارت‌فون‌های گیمینگ به‌دلیل قیمت‌گذاری بالا فاقد محبوبیت چشمگیر در میان کاربران بودند. اسمارت‌فون  Redmi K40 Enhanced Game Edition این کلیشه را از بین برد. این هندست با قیمت‌گذاری پایه 309 دلاری عرضه می‌شود. طی مدت یک سال گذشته حدودا 1.5 میلیون واحد اسمارت‌فون گیمینگ در بازار چین به فروش رفته است. برنامه‌های ردمی برای گذر از این حد آستانه صرفا با عرضه یک اسمارت‌فون بسیار بلندپروازانه به‌نظر می‌رسد. با این‌حال با توجه به این واقعیت که اسمارت‌فون گیمینگ ردمی ظرف مدت تنها 1 دقیقه فروش 100 هزار دستگاهی را تجربه نموده است؛ لذا این هدف چندان دور از دسترس نخواهد بود.

لو ویبینگ همچنین خاطرنشان می‌کند که کمپانی اکنون مدت‌هاست مشغول مطالعه در زمینه دستگاه‌های گیمینگ است و تصمیم برای عرضه چنین هندستی از افزایش میزان علاقه‌مندی جوانان به گوشی‌های گیمینگ ناشی می‌شود. به‌طور کلی Redmi K40 Enhanced Game Edition ترکیبی بسیار جالب از قیمت‌گذاری و امکانات را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. بدین‌ترتیب مشتریان با پرداخت رقمی کمی بیش‌تر از 300 دلار از یک نمایشگر اولد 120 هرتزی با کیفیت بالا و تراشه پرچم‌دار شرکت مدیاتک با نام Dimensity 1200 بهره‌مند خواهند شد.

3 در مورد “کمپانی شیائومی مشغول توسعه اسمارت‌فون ردمی K50 است”

  1. خوبه که با 300 دلار یه گوشی گیمینگ بگیری و قاعدتا گیمینگ یعنی کیفیت و دوام
    اما باورش سخته باید منتظر شیم ببینیم چی از اب درمیان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH