رابط کاربری MIUI 13 احتمالاً همزمان با عرضه Mi Mix 4 در ماه آگوست منتشر می‌شود

کمپانی شیائومی در حال حاضر مشغول کار بر روی جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI 13 است و برای معرفی آن در ماه آگوست آماده می‌شود. این اخبار بر اساس اظهارت یکی از مدیران ارشد شیائومی مبنی بر تغییر رویه تست نرم‌افزاری در این شرکت ارائه شده است.

بخش عمده‌ای از رابط کاربری اختصاصی شیائومی هم‌اکنون در مرحله آزمایش است و احتمالاً در ماه آگوست معرفی خواهد شد. این رابط کاربری ابتدا در کشور چین و مدتی بعد از ماه آگوست به تدریج در دیگر نقاط جهان عرضه می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از MIUI 13 در دست نیست. از جمله اینکه چه تغییراتی در این رابط کاربری در حال صورت گرفتن است و یا اینکه چه نوع زبان طراحی برای آن در نظر گرفته شده است و… . اما انتظار می‌رود که همه دستگاه‌های اخیر شیائومی، حداقل اسمارت‌فون‌های منتشر شده از سال 2019 به بعد، قابل ارتقا بوده و MIUI 13 مبتنی بر اندروید11 را دریافت خواهند نمود. چرا که اندروید 12 هنوز مرحله آزمایشی خود را پشت سر می‌گذراند و انتظار می‌رود در فصل پاییز منتشر گردد.

گفته می‌شود شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند Mi Mix 4 نیز بوده و انتظار می‌رود که رده بالاترین پرچمدار این برند چینی باشد. گفته می‌شود این گوشی هوشمند تا حد زیادی با اسمارت‌فون Mi 11 Ultra مطابقت خواهد داشت. شیائومی می‌تواند از گوشی هوشمند Mi Mix 4 در کنار MIUI 13 در ماه آگوست رونمایی کند. تاکنون شنیده شده است که Mi Mix 4 به یک دوربین زیر نمایشگر مجهز شده و همچنین از تکنولوژی Ultra-wideband نیز به پشتیبانی می‌کند.

2 در مورد “رابط کاربری MIUI 13 احتمالاً همزمان با عرضه Mi Mix 4 در ماه آگوست منتشر می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH