تصاویر ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز 2 طراحی و رنگ‌بندی آن‌ را نمایش می‌دهند‌

اکنون مدت‌هاست که شاهد انتشار اخباری پیرامون ایرفون‌های TWS سامسونگ گلکسی بادز 2 هستیم. اکنون تصاویر مربوط به این گجت‌ها در فضای اینترنت منتشر شده و طراحی و مدل‌های رنگی این ایرفون‌ها به معرض نمایش گذاشته شده است.

گلکسی بادز 2 از ظاهری مشابه با گلکسی بادز پرو برخوردار بوده و با حداقل 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، بنفش، سبز و سفید روانه بازار خواهد شد. رنگ‌آمیزی قسمت داخلی کیس شارژ با گلکسی بادز 2 مطابقت داشته و در قسمت خارجی آن نیز از رنگ‌آمیزی سفید استفاده خواهد شد.

بعلاوه تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که کیس شارژ مجهز به 2 چراغ LED خواهد بود. یکی از این چراغ‌ها در قسمت داخلی و دیگری در بخش خارجی کیس شارژ تعبیه شده است.

تصاویر سامسونگ گلکسی بادز 2

ایرفون‌های گلکسی بادز 2 توسط کمپانی AKG بهینه‌سازی شده و به‌همراه بالشتک‌های پلاستیکی برای قابلیت حذف نویز پسیو روانه بازار می‌شوند. هر ایرباد مجهز به 2 میکروفون در قسمت خارجی است؛ در حالی‌که سطح داخلی ایرفون‌ها از کانکتورهای شارژ و سنسورهای تشخیص استقرار روی گوش میزبانی می‌کند.

هر ایرباد مجهز به 2 عدد میکروفون، کانکتورهای شارژ و حسگرهای تشخیص قرارگیری روی گوش است

سامسونگ هنوز در خصوص ایرفون‌های TWS گلکسی بادز 2 به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها این گجت‌ها در ماه آگوست به‌همراه اسمارت‌واچ‌های جدید گلکسی و گلکسی زد فولد 3 معرفی خواهد شد.

2 در مورد “تصاویر ایرفون‌های سامسونگ گلکسی بادز 2 طراحی و رنگ‌بندی آن‌ را نمایش می‌دهند‌”

  1. شبیه تخم کفتره
    کلا با این نوع هندزفری ها و ایربادزها مخالفم
    هندزفری باید سیم داشته باشه
    بی نیاز از شارژ و بدون ترس از گم شدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH