سامسونگ گلکسی A20 به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کند

در سال جاری، سامسونگ در زمینه به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود عملکرد بسیار خوبی داشته است. این شرکت سال گذشته عرضه رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به One UI 3.0، که مبتنی بر اندروید 11 بود را در گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود آغاز کرد؛ که البته این مسئله تعجبی نداشت. پس از اتمام به‌روزرسانی تلفن‌های هوشمند برتر خود، این شرکت انتشار این به‌روزرسانی را برای سری اسمارت‌فون‌های میان رده خود آغاز نمود.

دستگاه‌هایی که سال گذشته عرضه شدند، اولین دستگاه‌هایی بودند که به‌روزرسانی جدید را دریافت نمودند. اما اکنون سورپرایز بزرگ این شرکت، عرضه اندروید 11 و جدیدترین نسخه One UI 3.1 برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال 2019 است که در ابتدا با اندروید 9 روانه بازار شده بودند. در همین راستا، امروز گوشی هوشمند گلکسی A20 نیز به لیست تلفن‌های هوشمند که به One UI 3 و اندروید 11 به‌روزرسانی خواهند شد، پیوست.

طی سال‌های گذشته عادت کرده بودیم که سامسونگ تا دو سال به روزرسانی‌های اندروید و رابط کاربری خود را برای پرچم‌دارانش منتشر کند. شرکت گوگل در ابتدا انتشار این به‌روزرسانی‌ها را بنیاد نهاد. برخی از دیگر کمپانی‌ها نیز همین سیاست را در قبال پرچم‌داران خود در پیش گرفتند. با این حال، هرگز انتظار نمی‌رود که این اتفاق در مورد تلفن‌های هوشمندی که دارای پوسته اندروید سفارشی هستند و به‌ویژه در مورد سامسونگ روی دهد.

دلیل این مسئله نیز روشن است. زمانی که رابط کاربری گوشی‌های شرکت سامسونگ Touchwiz بود، به‌روزرسانی تلفن‌های هوشمند میان‌رده امری غیرمعمول بود. اکنون ولی این برند، به‌روزرسانی‌های اخیر اندروید را نه تنها برای تلفن‌های هوشمند میان‌رده خود، بلکه برای دستگاه‌هایی که دو سال پیش روانه بازار شده‌اند نیز منتشر می‌نماید. این مسئله که هم‌اکنون سامسونگ این سطح از پشتیبانی نرم‌افزاری را برای محصولات خود ارائه می‌کند، بسیار تاثیر‌گذار و مثبت ارزیابی می‌شود.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A20 در سال 2019 و همراه با سیستم عامل اندروید 9 روانه بازار شد. این دستگاه سال گذشته به‌روزرسانی One UI 2.0 و اندروید 10 را دریافت کرد و اکنون نیز دومین نسخه از به‌روزرسانی رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به One UI 3 که مبتنی بر اندروید 11 خواهد بود را دریافت خواهد نمود. این به‌روزرسانی جدید در هند و روسیه به ترتیب با شماره‌های ساخت A205FXXUACUF3 و A205FNPUUACUF1 منتشر می‌گردد.

البته در حال حاضر مشخص نیست که به‌روزرسانی جدید کدام‌یک از نسخه‌های One UI 3.0 یا One UI 3.1 را به همراه دارد. با این حال، انتظار می‌رود که این دستگاه، همچون دیگر دستگاه‌های عرضه شده در سال 2019، به جدیدترین نسخه از این رابط کاربری مجهز گردد. تبلت گلکسی Tab Active Pro نیز در حال دریافت به‌روزرسانی One UI 3.1 است. جدا از تغییرات جدید این رابط کاربری، این به روزرسانی شامل همه ویژگی‌های دوست داشتنی اندروید 11 مانند حباب‌های چت، بهبودهای AOD، ویژگی‌های امنیتی و بهبود‌های صفحه کنترل خواهد بود.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی A20 به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کند”

  1. آبدیتش خیلی حجیمه و چیز جدید و خاصی هم بهش اضافه نمیشه ترجیح میدم واسه صرفه جویی در مصرف داده آبدیت نکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH