تصاویر ورژن کلاسیک سامسونگ گلکسی واچ 4 با حاشیه قابل چرخش منتشر شد

اوایل وقت امروز اعلام شد که خانواده ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 شرکت سامسونگ شامل یک مدل کلاسیک خواهد بود. این اسمارت‌واچ در کنار مدل‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 اکتیو معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌‌رسد دستگاهی که پیش‌تر تحت‌عنوان گلکسی واچ 4 اکتیو شناخته می‌شد؛ اکنون گلکسی واچ 4 نامگذاری خواهد شد. اکنون به لطف برخی تصاویر لو رفته، کاربران از طراحی ظاهری این اسمارت‌واچ تا حدودی مطلع هستند.

اکنون نوبت به انتشار تصاویر گلکسی واچ 4 کلاسیک رسیده است. این اسمارت‌واچ با وجود حاشیه قابل چرخش و 2 دکمه بزرگ در سمت راست بدنه خود، شکوه یک ساعت کلاسیک تمام‌عیار را نمایش می‌دهد. این ساعت کلاسیک همانند سایر اعضای خانواده گلکسی واچ 4 مجهز به رابط کاربری One UI Watch شرکت سامسونگ مبتنی بر نسل جدید سیستم‌عامل Wear OS گوگل خواهد بود (این پلتفرم اکنون به طرزی سردرگم‌کننده Wear نامگذاری شده است).

کمپانی سامسونگ چند روز قبل و در جریان برگزاری رویداد MWC از پوسته اختصاصی برای اسمارت‌واچ‌های خود رونمایی کرد (دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل Wear همانند گوشی‌های اندرویدی مجهز به پوسته‌های سفارشی خواهند بود). بر اساس پیش‌بینی‌ها ساعت‌های هوشمند خانواده گلکسی واچ 4 احتمالا ضمن برگزاری رویداد Unpacked آینده به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. این رویداد احتمالا در حوالی ماه آگوست برگزار می‌شود.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ تصاویر منتشر شده از گلکسی واچ 4 کلاسیک به روز 28 ماه اشاره می‌کنند. این تاریخ احتمالا نشان‌دهنده روز معرفی یا عرضه اسمارت‌واچ فوق خواهد بود. گلکسی واچ 4 کلاسیک در 3 اندازه مختلف عرضه خواهد شد که در مقایسه با مدل‌های معمول مورد استفاده تا به امروز دارای یک مدل تنوع بیش‌تر است. ظاهرا این اسمارت‌واچ در اندازه‌های 42، 44 و 46 میلی‌متری و 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. تنوع رنگ‌آمیزی این محصول در مقایسه با مدل‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 اکتیو به‌مراتب کمتر است. اما این وضعیت در خصوص سایر ساعت‌های کلاسیک نیز به چشم می‌خورد.

گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ یا آلومینیوم خواهد بود. هر 3 سایز این اسمارت‌واچ با بدنه‌های استیل و آلومینیومی قابل دسترس خواهند بود. گلکسی واچ 4 کلاسیک با تمامی بندهای ساعت 20 میلیمتری سازگاری خواهد داشت. بندهایی با سایز S/M و M/L درون جعبه ساعت قرار داده شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. نمایشگر ساعت با استفاده از پوشش گوریلا گلس DX یا +DX محافظت می‌شود. مدل مجهز به قابل استیل دارای پوشش محافظ DX بوده و مدل آلومینیومی نیز از پوشش +DX بهره می‌گیرد.

پوشش محافظ +DX دارای ساختاری نرم‌تر بوده و ضمن تناسب بهتر با آلومینیوم از مقاومت بالاتری در برابر خراشیدگی برخوردار است. همچنین گلکسی واچ 4 کلاسیک در برابر نفوذ آب تا عمق 5 اتمسفر مقاوم بوده و دارای گواهی‌نامه نظامی MIL-STD-810G است.

2 در مورد “تصاویر ورژن کلاسیک سامسونگ گلکسی واچ 4 با حاشیه قابل چرخش منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH