جدیدترین تصاویر اسمارت‌فون شیائومی می میکس 4 با نمایشگر دوگانه منتشر شد

اخیرا پیرامون اسمارت‌فون آینده شیائومی می میکس 4 گزارشات مختلفی منتشر شده است. با نزدیک شدن به موعد رونمایی این هندست، گزارشات بیش‌تری پیرامون آن مخابره می‌شود. امروز یک وبلاگ‌نویس تصاویری از شیائومی می میکس 4 را منتشر کرد. این تصاویر نشان‌دهنده حدس و گمان‌ها در خصوص طراحی ظاهری اسمارت‌فون هستند. بر اساس تصاویر لو رفته به‌نظر می‌رسد که این گجت فاقد هرگونه روزنه خواهد بود. این موضوع گمانه‌زنی‌ها در خصوص به‌‌کارگیری دوربین زیر نمایشگر را تقویت می‌کند. بعلاوه حواشی 4 طرف نمایشگر اساسا یکسان به‌نظر می‌رسند. این پدیده جلوه بصری بسیار زیبایی به گوشی بخشیده است. طراحی ظاهری پنل جلویی دستگاه کاملا شیک و چشم‌نواز است.

طراحی پنل پشتی شیائومی می میکس 4 شامل تعداد زیادی از عناصر آشنا است. در وهله نخست طراحی کلی این هندست بسیار شبیه به گوشی‌های نسل قبلی سری میکس است. این هندست از بدنه سرامیکی با زوایای بسیار گرد شده بهره گرفته و دارای لوگوی طلایی‌رنگ MIX در قسمت تحتانی است. ماژول دوربین پشتی از همان نمایشگر ثانویه مشابه با شیائومی می 11 اولترا بهره می‌گیرد. این مورد احتمالا نخستین گمانه‌زنی پیرامون به‌کارگیری نمایشگر ثانویه می 11 اولترا در شیائومی می میکس 4 است. تعیین میزان صحت و سقم این گمانه‌زنی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

شیائومی می میکس 4 احتمالا مجهز به نمایشگر ثانویه خواهد بود

یکی از بزرگترین موارد کاربرد نمایشگر ثانویه از زمان عرضه شیائومی می 11 اولترا کمک به دوربین جلویی دستگاه بوده است. این پدیده بدان معناست که کاربران می میکس 4 می‌توانند از پیکره‌بندی دوربین پشتی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده کنند. در نتیجه کارآیی شیائومی می میکس 4 با وجود به‌کارگیری دوربین زیر نمایشگر به میزان چشمگیری ارتقاء خواهد یافت. از این گذشته تا آنجا که به شرایط کنونی مربوط می‌شود؛ فناوری تصویربرداری توسط دوربین زیر نمایشگر در مقایسه با دوربین‌های جلویی معمولی کماکان عملکرد ضعیف‌تری دارد. از این منظر به‌کارگیری نمایشگر ثانویه مشابه با می 11 اولترا در می میکس 4 اقدامی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها نمایشگر آمولد هایپربلوئید شیائومی می میکس 4 احتمالا دارای اندازه 6.67 اینچی خواهد بود. البته انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون از نمایشگر با نرخ نوسازی بالا (حداقل 120 هرتزی) بهره‌برداری نماید. بدنه گوشی نسبتا زیبا و براق بوده و از فناوری فوق پهن‌باند (UWB) نیز پشتیبانی خواهد شد.

شیائومی می میکس 4 علاوه بر تحقق تجربه نمایشگر تمام‌صفحه به‌عنوان یک پرچم‌دار واقعی، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود ارائه خواهد داد. این اسمارت‌فون به‌همراه تراشه جدید اسنپ‌دراگون 888 پلاس روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز گوشی از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم تامین می‌شود. بعلاوه ظرفیت فناوری شارژ بی‌سیم سریع‌ نیز بسیار بالا بوده و معادل 70 وات یا بیش‌تر است.

بعلاوه این اسمارت‌فون با اسم رمز Odin عرضه می‌شود. این نام متعلق به یک شعبده‌باز بزرگ در میان خدایان اساطیری ژرمن‌ها است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه در ماه آگوست به‌طور رسمی عرضه خواهد شد.

2 در مورد “جدیدترین تصاویر اسمارت‌فون شیائومی می میکس 4 با نمایشگر دوگانه منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH