سامسونگ در تاریخ 20 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد

پس از برگزاری کنفرانس سامسونگ در رویداد MWC 2021، که صرفا برنامه‌ای متمرکز بر تجربه کاربری و توسعه نرم‌افزاری بود، اکنون این شرکت در‌صدد معرفی محصولات جدید خود خواهد بود. رویداد بعدی UNPACKED در تاریخ 11 آگوست برگزار می‌شود. با مشاهده هشتگ‌های موجود در پوستر رسمی این رویداد، تقریباً تمام آنچه که از محصولات آینده‌ این غول کره‌ای پیش‌بینی می‌شد، تا اواخر سال رونمایی خواهد شد.

در صدر لیست محصولات آینده این شرکت، گلکسی Z Fold3 خودنمایی می‌کند. به نظر می‌رسد که سامسونگ به‌جای معرفی گلکسی نوت جدید در سال جاری، سعی دارد با اضافه کردن پشتیبانی از S-Pen به Z Fold3 جای خالی سری نوت را پر کند. گوشی هوشمند گلکسی Z Fold3 دارای دو نمایشگر سوپر امولد خواهد بود که یکی نمایشگر 6.23 اینچی خارجی و دیگری نیز صفحه نمایش تاشو داخلی 7.55 اینچی است.

همچنین مطابق اطلاعات منتشر شده در GeekBench، سخت‌افزار این دستگاه شامل یک تراشه اسنپدارگون 888 همراه با 12 گیگابایت رم و سیستم عامل آن نیز اندروید 11 خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه هوشمند دارای پنج دوربین خواهد بود که دوربین اصلی آن یک ماژول سه گانه شامل سه دوربین 12 مگاپیکسلی است که دارای حس‌گر فوق عریض با فوکوس خودکار است.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز زیر نمایشگر تعبیه شده و یک دوربین 10 مگاپیکسلی در پنل خارجی قرار گرفته است. به لطف رندرهای رسمی منتشر شده، شمایل Z Fold3 و همچنین رنگ‌های قابل عرضه آن مشخص شده است. نکته‌ هیجان‌انگیز در مورد این گوشی هوشمند، ارزان‌تر بودن آن نسبت به نسل قبل خود است.

اطلاعات مختصری نیز در مورد مشخصات اسمارت‌فون Z Filp3 در دسترس است. مطابق خبرهای منتشر شده، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به یک چیپست اسنپدارگون 888، 8 گیگابایت رم و یک باتری 3300 میلی آمپری با شارژ با‌سیم 25 وات و شارژر بی‌سیم 15 وات مجهز شده باشد.

در این گوشی هوشمند نیز احتمالا یک نمایشگر 1.9 اینچی خارجی و یک نمایشگر داخلی 6.7 اینچی 120 هرتزی تعبیه شده است. مشابه دیگر محصولات جدید سامسونگ، رندرها و حتی ویدئوهای زیادی منتشر شده است که زوایای طراحی این گوشی هوشمند را به تصویر کشیده است. مطابق شایعات، گلکسی Z Filp3 تا 20 درصد ارزان‌تر از مدل سال قبل خود خواهد بود.

خبر مهمی نیز پیرامون ساعت هوشمند جدید سامسونگ، موسوم به گلکسی Watch4 منتشر شده است که بر این واقعیت صحه می‌گذارد که سامسونگ Tizen را کنار گذاشته و به سیستم عامل Wear OS روی آورده است. افزون بر این، سامسونگ در این ساعت هوشمند رابط کاربری جدید One UI Watch را به کار خواهد گرفت.

در مورد سخت‌افزار و خصوصیات این ساعت هوشمند، شایعات و خبرهای زیادی منتشر شده است. تا آنجا که در حال حاضر مشخص شده است، وجود نسخه‌ اصلی گلکسی Watch4 در کنار یک نسخه کلاسیک محرز به نظر می‌رسد. شایعات زیادی نیز در مورد قیمت این ساعت هوشمند منتشر شده است.

محصول دیگری که احتمالا سامسونگ در جریان رویداد آینده خود رونمایی خواهد کرد، گلکسی Buds2 با رنگ‌بندی‌های خیره کننده خواهد بود. همچنین گلکسی Buds Pro با طراحی شیک و منحصر‌به‌فرد که دارای قابلیت حذف صداهای مزاحم است، معرفی خواهد شد. قیمت خرید این محصولات نیز در شایعات زیادی مخابره شده است.

1 در مورد “سامسونگ در تاریخ 20 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH