سیستم خنک‌کننده اسمارت‌فون گیمینگ لنوو Legion Phone Duel 2 چگونه کار می‌کند؟

همگی ما می‌دانیم که مقابله با حرارت شدید ناشی از انجام بازی روی اسمارت‌فون‌ها تا چه اندازه دشوار است. حفظ کارآیی حداکثری گرافیکی و انجام کارهای پرسرعت حین اجرای بازی‌ها روی کامپیوترهای شخصی یا اسمارت‌فون‌ها اقدامی دشوار به‌نظر می‌رسد. چنان‌چه شما به‌دنبال یافتن روشی جهت حفظ کارآیی حداکثری هندست خود برای مدت زمانی طولانی‌تر هستید؛ در این‌صورت بایستی به روشی قابل اعتماد جهت خنک نگه داشتن دستگاه دست پیدا کنید. خوش‌بختانه اسمارت‌فون لنوو Legion Phone Duel 2 به روشی جهت مقابله با گرما دست یافته است. در ادامه به بررسی شیوه کارکرد این روش می‌پردازیم:

تمامی جزئیات پیرامون روش ATA 2.0

جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو از مشخصات داخلی قدرتمند شامل پردازنده اسنپ‌دراگون 888 بهره می‌گیرد. بنابراین این هندست برای حفظ کارآیی حداکثری خود نیازمند استفاده از یک راهکار خنک‌کننده با راندمان بسیار بالا است. این کمپانی نسل جدید معماری فناوری پیشرفته (Advanced Technology Architecture) موسوم به ATA 2.0 را معرفی کرد. این سامانه با طراحی داخلی دقیق خود به عملکرد خنک دستگاه کمک قابل‌توجهی می‌کند. لنوو کماکان به استفاده از الگوی طراحی افقی پایبند بوده و نتایج ظاهرا خود گویای همه چیز هستند. هدف کلی طراحی لنوو این است که کارآیی سیستم خنک‌کننده در Legion Phone Duel 2 را به حداکثر میزان ممکن ارتقاء دهد. کاربران به آسانی می‌توانند گوشی را از طرفین و همانند یک کنترلر در دستان خود نگه دارند؛ در حالی‌که اجزای مرکزی دستگاه با حداکثر توان ممکن به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

Legion Phone Duel 2 از طراحی فن دوگانه بهره می‌گیرد

اهمیت فن‌ها در خنک کردن کامپیوترهای شخصی بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ بنابراین چرا از این فناوری در گوشی‌های تلفن‌همراه استفاده نشود؟ Legion Phone Duel 2 به منظور ایجاد جریان هوا در هسته از سیستم دمنده و مکنده مبتنی بر 2 عدد فن استفاده می‌کند. لنوو حتی برای دستیابی به حداکثر کارآیی این 2 فن را از طریق یک تونل بادی مسی به یکدیگر متصل نموده است. کمپانی به منظور اطمینان از عدم تاثیرگذاری آب و گردوغبار بر عملکرد فن‌ها تست‌های مختلفی را اجرا نموده است. فن‌های دوگانه لنوو دارای 29 عدد پره بوده و سرعت چرخش فن مکنده نیز به حداکثر 12500 دور در دقیقه می‌رسد. فن دمنده نیز با سرعت 15000 دور در دقیقه عمل نموده و میزان نویز خروجی نیز از 27 دسی‌بل تجاوز نخواهد کرد.

تونل بادی مسی با وجود پایه‌های مسی اضافی و یک محفظه بخار بزرگ  مورد پشتیبانی قرار گرفته و موجب می‌شود تا هوای خنک فضای بیش‌تری را برای گردش در اختیار داشته باشد. این اجزای سازنده در کنار یکدیگر می‌توانند میزان دمای هوا از قسمت ورودی تا خروجی را به میزان 22 درجه سانتی‌گراد کاهش دهند.

به‌کارگیری سیستم‌ خنک‌کننده نوآورانه در کنار سخت‌افزار قدرتمند به Legion Phone Duel 2 امکان می‌دهد تا سنگین‌ترین بازی‌ها را به‌صورت کاملا بی‌نقص اجرا نماید. نمودار تاثیرگذاری بازی Genshin Impact بر دستگاه در حالت استفاده پیوسته از نرخ نوسازی بالا به‌صورت زیر است:

سیستم کاملا یکپارچه

Lenovo Legion Phone Duel 2 دقیقا همانند کامپیوتر به‌عنوان یک سیستم یکپارچه عمل نموده و از اجزای خنک‌کننده کاملا هماهنگ با هارمونی دستگاه بهره می‌گیرد. ساختار ATA 2.0 با دقت برنامه‌ریزی شده و به‌عنوان زیربنای پیکره‌بندی فن دوگانه لنوو عمل می‌کند. این فن‌ها هوا را به داخل کشیده و آن‌را از میان محفظه بخار مسی و تونل عبور می‌دهد. بدین‌ترتیب یک سیستم کامل تبادل حرارتی شکل می‌گیرد.

همان‌طور که در تصویر حرارتی منتشر شده توسط لنوو نیز قابل رویت است؛ سخت‌افزار خنک‌کننده کلیدی به کاهش دما در محل قرارگیری دست کاربر کمک می‌کند. بنابراین کاربران بدون دردسر می‌توانند برای مدت زمان طولانی به بازی کردن بپردازند. تنها پرسش باقی‌مانده این است که شما ابتدا مایل به اجرای کدام بازی هستید؟

2 در مورد “سیستم خنک‌کننده اسمارت‌فون گیمینگ لنوو Legion Phone Duel 2 چگونه کار می‌کند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH