شیائومی ردمی 10 تائیدیه FCC را دریافت نمود

گوشی هوشمند آینده شیائومی با نام ردمی 10 و با شماره مدل 21061119AG، موفق به‌ اخذ تائیدیه FCC شده است. اسناد منتشر شده در وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که این دستگاه، یک گوشی هوشمند دو سیم کارته 4G است که در بستر رابط اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI 12.5 اجرا می‌شود.

ردمی 10 در سه گزینه پیکر‌بندی 4/64 گیگابایتی، 6/128 گیگابایتی و 4/128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اطلاعات متناقضی در مورد دوربین منتشر شده؛ اما تقریباً تمام شایعات تایید نموده‌اند که سنسور اصلی این گوشی هوشمند یک نمونه 50 مگا‌پیکسل است. گفتنی است در ابتدا احتمالا طراحی این دوربین به شرکت سونی محول شد، اما بعدها شرکت سامسونگ جایگزین این شرکت گشت.

طبق گزارشی منتشر شده توسط Kacper Skrzypek، دوربین اصلی ردمی 10 از نوع ISOCELL JN1 خواهد بود. ابعاد این دوربین ۱/۲.۷۶ اینچ و ابعاد پیکسل‌ها نیز 0.64 میکرومتر (ساخته شده بر روی فناوری ISOCELL 2.0) است. با پیاده‌سازی تکنولوژی Tetrapixel (4 در 1) اندازه پیکسل موثر به 1.28 میکرو‌متر می‌رسد. این حسگر همچنین از فوکوس خودکار نوع “Double Super PD” همراه با لنزهای میکرو باز‌طراحی شده و همچنین فناوری HDR فوری پشتیبانی می‌کند.

افزون بر این، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی از نوع IMX355 ساخت شرکت سونی و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی (احتمالاً ماکرو) در پنل پشتی این گوشی هوشمند تعبیه شده است.

برخی گزارشات نشان می‌دهند که اسمارت‌فون شیائومی ردمی 10 مجهز به یک چیپست اسنپدراگون خواهد بود. البته منابع دیگری نیز خبر داده‌اند که این اسمارت‌فون از تراشه مدیا‌تک بهره خواهد برد. برای فهمیدن دقیق نوع تراشه به کار‌رفته باید منتظر بنچمارک‌های این گوشی هوشمند بمانیم.

سنسور اصلی گوشی ردمی 10 توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن 4K (40 فریم بر ثانیه) و همچنین رزولوشن 1080P (240 فریم بر ثانیه) را دارد. حال سوال در ذهن تحلیلگران آن است که عملکرد چیپست این گوشی هوشمند در قبال دوربین چگونه خواهد بود؟ پاسخ این پرسش در آینده‌ای نزدیک مشخص خواهد شد.

در حال حاضر، اسمارت‌فون شیائومی ردمی 10 (با نام مستعار Selene) تائیدیه EEC را نیز دریافت کرده است. همچنین تائیدیه بی‌سیم این اسمارت‌فون در سنگاپور و اندونزی صادر شده است. شایان ذکر است که مدل دیگری از این گوشی با نام 21061119DG و با نام مستعار Eos نیز وجود دارد.

2 در مورد “شیائومی ردمی 10 تائیدیه FCC را دریافت نمود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH