تبلت شیائومی می‌پد 5 گواهینامه FCC را دریافت نمود

بسیاری از شواهد و حواشی اخیر، حاکی از معرفی تبلتی جدید از سوی شیائومی است و اکنون لیست منتشر شده در وب‌سایت FCC مجددا وجود این تبلت را تأیید کرده است.

اطلاعاتی جدید مربوط به یک تبلت ساخت شرکت شیائومی و با شماره مدل 21051182G در این وب‌سایت منتشر شده که بخشی از ویژگی‌های آن را نیاز فاش نموده است. این تبلت از رابط کاربری MIUI 12.5، سرعت شارژ 22.5 وات و قابلیت وایفای دو‌بانده بهره می‌برد.

در هفته گذشته، می‌پد 5  پرو تائیدیه MIIT را دریافت کرد که نشان می‌داد این تبلت هوشمند دارای قابلیت ارتباط 5G و چیپست اسنپدراگون 870 است. افزون بر آن، این دستگاه به یک نمایشگر LCD 11 اینچی با نرخ نو‌سازی 120 هرتز و وضوح 2560 در 1600 پیکسل مجهز شده است.

انتظار می‌رود این صفحه نمایش از سطح فشار 4096 پشتیبانی کند. این ویژگی برای قلم شیائومی که در جعبه می‌پد قرار گرفته و همراه با آن عرضه می‌گردد، مفید و کاربردی است.

احتمالا تبلت می‌پد 5 به چیپست مدیاتک Dimensity 1200 مجهز بوده و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری با ظرفیت 8250 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین شود. چندی پیش همچنین تصویری از قاب همراه با کیبورد این تبلت در وب‌سایت CNIPA رویت شد. انتظار می‌رود تبلت‌های جدید می‌پد، اواخر این ماه روانه بازار شوند.

 

2 در مورد “تبلت شیائومی می‌پد 5 گواهینامه FCC را دریافت نمود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH