شیائومی ردمی نوت 11 پرو احتمالا مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود

اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت همواره به‌عنوان پرفروش‌ترین هندست‌ها شناخته می‌شوند. پیش از استقلال نماد تجاری ردمی هندست‌های این سری جزو محبوب‌ترین مدل‌های تولیدی شیائومی به‌شمار می‌رفتند. پیکره‌بندی سخت‌افزاری قابل ‌قبول و قیمت‌گذاری ارزان از جمله اسرار پشت پرده موفقیت این گجت‌ها به‌شمار می‌رفتند. حتی پس از جدایی ردمی از شیائومی نیز این استراتژی کماکان ادامه یافت و تولیدات ردمی کماکان با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شوند. ردمی نوت 10 جدیدترین عضو این خانواده به‌شمار می‌رود. هنگام صحبت پیرامون سری ردمی نوت عمده توجهات به هندست مدل پرو معطوف می‌شود.

ردمی نوت 10 پرو در ماه مارس امسال معرفی شد. این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپ‌دراگون 732G ساخت کوالکام، ماژول دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی و باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. اگرچه مدل جانشین این هندست در ماه مارس 2022 معرفی خواهد شد؛ اما اکنون اخبار جدیدی در رابطه با آن منتشر شده است.

تصاویر ردمی نوت 11 پرو

امروزه وبسایت LetsGoDigital با همکاری تیم Technizo Concept اقدام به انتشار ویدیویی از اسمارت‌فون ردمی نوت 11 پرو نموده است. البته این ویدیو جنبه رسمی ندارد. این ویدیو صرفا نشان‌دهنده طراحی احتمالی اسمارت‌فون ردمی نوت 11 پرو است. همچنین بایستی به این واقعیت توجه داشت که بر اساس اعلام کارشناسان، این دستگاه مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. برای مشاهده ویدیوی مورد اشاره کافیست اینجا کلیک کنید.

طراحی پنل جلویی گوشی به لحاظ ظاهری مشابه مدل نسل فعلی است. بنابراین اگرچه ما با یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت سروکار داریم؛ اما حواشی اطراف نمایشگر کماکان نسبتا باریک به‌نظر می‌رسند. ضخامت چانه تحتانی صفحه‌نمایش کماکان قابل‌توجه بوده و دوربین سلفی نیز درون حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز نمایشگر قرار دارد.

لوگوی ردمی در قسمت تحتانی سمت چپ پنل پشتی دستگاه حک شده و در کنار آن نیز عبارت 5G به چشم می‌خورد. با این‌حال سیستم دوربین جالب‌ترین بخش این تصاویر محسوب می‌شود. اکنون این ماژول از قالب طراحی جدیدی برخوردار است. سیستم دوربین شامل یک ماژول سه‌گانه همراه با فلاش LED است و 2 عدد از لنزها در مقایسه با لنز سوم اندازه بزرگتری دارند.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد؛ Technizo Concept فرض کرده که ردمی نوت 11 پرو مجهز به یک دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. در واقع اکنون می‌دانیم که شیائومی از سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ رونمایی خواهد کرد. اما این سنسور احتمالا به‌همراه سری شیائومی Mi 12 و نه یک هندست ارزان‌قیمت نظیر ردمی نوت 11 پرو معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این هندست در اواخر سال 2021 به بازار عرضه شود. در عوض ردمی نوت 11 پرو احتمالا کماکان از سنسور 108 مگاپیکسلی CMOS استفاده خواهد کرد.

به‌ هرحال تمامی موارد فوق صرفا در حد گمانه‌زنی هستند و ردمی نوت 11 پرو طی مدت 8 الی 9 ماه آینده به بازار عرضه می‌شود. بی‌تردید در این مدت اطلاعات و شایعات فراوانی پیرامون گجت مذکور منتشر خواهد شد.

5 در مورد “شیائومی ردمی نوت 11 پرو احتمالا مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود”

  1. اگه همین مشخصات رو داشته باشه دوربینش به درد نمی خوره چون سی پی یو توانایی رندر عکس های 200 مگاپیکسلی رو ندارن و قاطی می کنه و کم میاره

    1. فرزاد جان
      چینی‌ها خیلی باهوش و پرکار و سخت‌جان هستند مثل ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها. سالهای بسیار زیادی است که چینی‌ها در زمینۀ تکنولوژی و الکترونیک بشدت تلاش می‌کنند. تقریبا هشتاد درصد تمام وسایل الکترونیک و برقی دنیا در چین یا از پایه ساخته میشه یا اسمبل میشه. الان چین غول تکنولوژی جهانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH