شیائومی می میکس 4 و CC 11 در پایگاه داده TENAA رویت شدند

طی چند هفته گذشته همواره گزارشات متعددی پیرامون اسمارت‌فون‌های آینده کمپانی شیائومی مخابره شده است. شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر اکنون هفته‌هاست که سرتیتر رسانه‌های خبری جهان را به خود اختصاص داده است. با این‌حال کمپانی چینی در 6 ماهه دوم سال نیز پرچم‌دار دیگری با نام شیائومی CC11 را به بازار عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارشات منتشر شده تا به این لحظه می‌توان دریافت که شیائومی می میکس 4 دارای شماره مدل 2106118C خواهد بود؛ در حالی‌که شیائومی CC11/ CC11 پرو با شماره مدل 2107119DC عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون‌ها اخیرا در پایگاه داده TENAA رویت شدند. متاسفانه این فهرست فاقد جزئیات چشمگیر پیرامون 2 هندست فوق است و در این میان حتی تصاویر مربوط به شناسه دستگاه‌ها نیز قابل دسترس نیست.

با این‌حال ظاهر شدن گجت‌های مذکور در وبسایت TENAA نشان می‌دهد که یقینا به‌زودی جزئیات بیش‌تری در این صفحه اینترنتی بارگذاری خواهد شد. به گفته Wei Siqi؛ مدیر واحد محصول شیائومی CC و سخنگوی این برند چینی، مدل‌های نسل جدید سری CC شیائومی در 3 ماهه سوم سال جاری عرضه خواهند شد. این بیانیه تائید می‌کند که سری شیائومی CC کماکان به حیات خود ادامه داده و عرضه مدل‌های جدید در چشم‌انداز برنامه‌های کمپانی قرار دارد.

مشخصات احتمالی سری شیائومی CC11

بعلاوه شیائومی در صدد عرضه چندین دستگاه جدید دیگر است؛ گجت‌هایی که در ماه گذشته مجوز دسترسی به شبکه را دریافت کردند. یک شخص خبرچین با شناسه Digital Chat Station این‌بار نیز دقیقا همانند گذشته گمانه‌زنی‌های خود را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. وی معتقد است که دستگاه شیائومی با شماره مدل 2107119DC متعلق به سری شیائومی CC است. همچنین بر اساس برخی گزارشات این هندست با نام شیائومی CC11 یا شیائومی CC11 پرو عرضه خواهد شد؛ موضوعی که با الگوی نامگذاری سری شیائومی Mi 11 مطابقت دارد.

سایر اطلاعات منتشر شده پیرامون شیائومی CC11 نشان می‌دهند که توان پردازشی این اسمارت‌فون توسط تراشه اسنپ‌دراگون 778G یا اسنپ‌دراگون 780G تامین خواهد شد. بعلاوه شیائومی CC11 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 870، لنز دوربین خارجی 1/1.3x اینچی و لنز پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال چندگانه روانه بازار می‌شود. گزارشات پیشین Digital Chat Station نشان دادند که ورژن پایه شیائومی CC11 از پنل اولد 90 هرتزی با یک حفره کروی‌شکل منفرد استفاده خواهد کرد. همچنین این هندست دارای سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس چندگانه به‌همراه لنز تله‌فوتو خواهد بود.

مشخصات احتمالی شیائومی می میکس 4

در خصوص شیائومی می میکس 4 نیز گمانه‌زنی‌های مطرح شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که این هندست تنها در یک ورژن عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون از یک نمایشگر 6.67 اینچی ساخت کمپانی Huaxing Optoelectronics با رزولوشن +1080p و ایده دوربین زیر نمایشگر هایپربلوئیدی بهره می‌گیرد. در بخش سخت‌افزار داخلی نیز توان پردازشی دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس ساخت کوالکام تامین خواهد شد.

باتری داخلی 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع حدودا 120 واتی در بستر سیم و شارژ سریع بی‌سیم 70 تا 80 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Samsung GN1s خواهد بود. وزن کلی دستگاه برابر با 226 گرم و قیمت‌گذاری آن نیز مشابه با اسمارت‌فون شیائومی می 11 اولترا است.

به گفته Digital Chat Station این 2 مدل در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) و همزمان با رونمایی از تبلت شیائومی می پد 5 و سایر محصولات کمپانی معرفی خواهند شد.

 

2 در مورد “شیائومی می میکس 4 و CC 11 در پایگاه داده TENAA رویت شدند”

  1. واوووو
    عکس اخر تفاوت حذف دوربین رو نشون میده
    امیدوارم کیفیت دوربین قابل قبولی داشته باشه
    با قیمت مناسب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH