تولید ایرپادز نسل 3 اپل در ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد

از زمان به‌روزرسانی ایرپادهای اپل مدتی نسبتا طولانی گذشته است. ایرپادهای جدید اپل آخرین بار با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم روانه بازار شدند. اما از آن زمان به بعد حقیقتا هیچ خبر جدیدی در این زمینه شنیده نشده است. با این‌حال چنان‌چه نسبت به مشاهده برخی تغییرات یا اصلاحات امیدوار بودید؛ در این‌صورت اخبار جدید احتمالا برای شما خوشایند خواهند بود.

بر اساس گزارش جدید وبسایت Nikkei Asia برخی شایعات نشان می‌دهند که شرکت اپل تولید ایرپاد نسل 3 خود را در ماه آگوست آغاز خواهد کرد. این پدیده بدان معناست که تا زمان معرفی احتمالی آی‌فون‌های آینده اپل در ماه سپتامبر، فرآیند تولید ایرپادهای جدید به پایان رسیده یا حداقل در حال اجرا خواهد بود.

در حال حاضر پیرامون امکانات اپل ایرپادز 3 جزئیات چندان زیادی منتشر نشده است. با این‌حال از جنبه طراحی، تصاویر و رندرهای لو رفته نشان می‌دهند که اپل در طراحی ظاهری ایربادهای آینده خود اصلاحاتی جزئی نظیر کاهش طول ساقه‌ها، تغییر شکل ایربادها و استفاده از کیس شارژ جدید با ظاهری شبیه به ورژن مخصوص ایرپادز پرو را اعمال خواهد کرد.

صرفنظر از این موارد پیرامون سایر تغییرات احتمالی موردنظر اپل از نظر کیفیت صوتی و سایر امکانات نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. بنابراین برای روشن شدن واقعیت ناچارا بایستی کماکان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH