سامسونگ طرح مبادله تجاری گجت‌های قدیمی با گوشی‌های تاشو آینده خود را اجرا می‌کند

سامسونگ بالاخره تائید کرد که رویداد Unpacked آینده کمپانی در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) برگزار خواهد شد. اکنون کمپانی سرگرم پذیرش ثبت‌نام از سوی افراد علاقه‌مند به پرچم‌داران تاشو آینده سامسونگ است. سامسونگ آمریکا وعده می‌دهد که چنان‌چه کاربران اکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند؛ در این‌صورت از سرویس 12ماهه +Care با حداکثر ارزش 155 دلار به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد. بعلاوه مشتریان در دوره ثبت پیش‌سفارش می‌توانند از پیشنهاد مالی اضافی تا سقف 100 دلار اعتبار مبادله تجاری استفاده کنند.

در خصوص اعتبار مبادله تجاری بایستی خاطرنشان کرد که مشتریان پس از پر کردن فرم برای رزرو نوبت قادر به ارسال نه‌تنها 1 بلکه 2 دستگاه خواهند بود. بنابراین گزینه‌های پیش روی مشتریان صرفا به گوشی‌های قدیمی محدود نخواهند بود و آن‌ها می‌توانند به مبادله گوشی، تبلت یا اسمارت‌واچ بپردازند (بعلاوه مبادله 2 مورد از گجت‌های فوق نیز امکان‌پذیر خواهد بود).

مشتریان به‌طور معمول مجاز به اجرای یک تبادل محصول در هر خرید خواهند بود. طرح Family Trade In به مشتریان امکان می‌دهد تا حداکثر 4 دستگاه گوشی گلکسی S21 را خریداری نموده و به ازای هریک از آن‌ها یک دستگاه قدیمی را تحویل دهند. اما تعداد دستگاه‌های دریافتی نباید از تعداد سفارشات بیش‌تر باشد.

به‌نظر می‌رسد که اکنون سامسونگ برای نخستین بار طرح مبادله 2 در برابر 1 را ارائه نموده است. در حال حاضر این طرح صرفا در وبسایت آمریکایی سامسونگ قابل دسترس است. متاسفانه وبسایت سامسونگ فهرست میزان تخفیفات پیش‌بینی شده در ازای تحویل دستگاه‌های واجد شرایط را منتشر نکرده است. کاربران می‌توانند به صفحه فروشگاه آنلاین سامسونگ مراجعه نموده و به بررسی گزینه‌های مختلف تبادل تجاری بپردازند. بدین‌ترتیب آن‌ها می‌توانند از میزان اعتبار مورد انتظار برای دستگاه‌های خود مطلع شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH