اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ با فناوری شارژ سریع 65 واتی عرضه می‌شوند

بر اساس اخبار پیشین کمپانی کوالکام در حوالی ماه دسامبر امسال تراشه پرچم‌دار جدید خود موسوم به اسنپ‌دراگون 895 را رسما عرضه خواهد کرد. این نیمه‌هادی بار دیگر ورژن ارتقا یافته تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 888 به‌شمار رفته و به برترین تراشه پرچم‌دار اندرویدی تبدیل خواهد شد.

پرچم‌داران سری گلکسی S شرکت سامسونگ هر ساله به‌طور معمول جزو نخستین اسمارت‌فون‌هایی هستند که از تراشه پرچم‌دار جدید اسنپ‌دراگون بهره می‌گیرند. امسال نیز هیچ استثنائی وجود نخواهد داشت. سری گلکسی S22 سامسونگ کماکان جزو نخستین اسمارت‌فون‌هایی است که از تراشه اسنپ‌دراگون 895 استفاده خواهند کرد.

آخرین گزارش پیرامون این اسمارت‌فون‌ها نشان می‌دهد که سری گلکسی S22 تاییدیه آژانس رگولاتوری 3C چین را دریافت کرده است. این تائیدیه نشان می‌دهد که پرچم‌داران آینده سامسونگ با فناوری شارژ سریع حداکثر 65 واتی روانه بازار خواهند شد. این پدیده تجربه کاربری پرچم‌داران سامسونگ را به میزان قابل‌توجهی ارتقاء خواهد داد.

با این‌حال پیکره‌بندی شارژ سریع 65 واتی احتمالا به‌صورت استاندارد برای تمامی سیستم‌ها عرضه نخواهد شد. همچنین سامسونگ احتمالا آداپتور شارژر با قابلیت پشتیبانی از شارژ 65 واتی را درون جعبه هندست‌های آینده خود عرضه نخواهد کرد. بنابراین کاربرانی که مایل به بهره‌مندی از فناوری شارژ با بالاترین سرعت ممکن هستند؛ ناچارا بایستی نسبت به خریداری پایه شارژر به‌صورت مجزا اقدام نمایند.

سری گلکسی S22 سامسونگ علاوه بر بهبود کارآیی و استفاده از فناوری شارژ سریع کارآمدتر از سیستم تصویربرداری پیشرفته‌تری نیز بهره خواهد برد. مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری خوشه‌بندی پیکسلی 4 در 1 استفاده خواهند کرد.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا نیز دارای دوربین اصلی با طراحی میکروهد مشابه اسمارت‌فون‌های ویوو خواهد بود. چنین مشخصه‌ای به افزایش موثر حالت پایداری حین عکاسی کمک کرده و توانایی‌های ضبط ویدیو را افزایش می‌دهد. بعلاوه این دوربین با همکاری یک شرکت پیشکسوت در صنعت دوربین موسوم به الیمپوس طراحی شده است.

انتظار می‌رود که همکاری سامسونگ با الیمپوس به عرضه یک دوربین قدرتمند منجر شود. بنابراین به لطف فناوری شرکت الیمپوس، گلکسی S22 اولترا از جنبه قابلیت‌های کلی تصویربرداری احتمالا به یکی از قطب‌های برجسته بازار اسمارت‌فون تبدیل خواهد شد.

سری گلکسی S22 مجهز به سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود

آخرین گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که سری گلکسی S22 سامسونگ همراه با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این دوربین دارای تائیدیه الیمپوس بوده و 4 سنسور دیگر نیز از آن پشتیبانی خواهند کرد. این پدیده بدان معناست که سری گلکسی S22 سامسونگ مجهز به پیکره‌بندی دوربین پنج‌گانه در قسمت پشتی خواهد بود. با این‌حال گزارش دیگری نیز وجود دارد که ادعا می‌کند این سری از هندست‌ها مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 خواهند بود. در حال حاضر برای تعیین صحت و سقم اطلاعات مربوط به این اسمارت‌فون هیچ راهکاری وجود ندارد.

علاوه بر دوربین، پردازنده مورد استفاده در سری گلکسی S22 نیز قابل توجه خواهد بود. ورژن‌های آمریکایی و چینی این هندست‌ها مطابق روال معمول با تراشه اسنپ‌دراگون 895 عرضه خواهند شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که برای نخستین بار در تاریخ، ورژن‌های اروپایی و کره‌ای مجهز به پردازنده اگزینوس 2200 از عملکرد بهتری برخوردار خواهند بود. بعلاوه این تراشه از GPU با فناوری AMD RDNA2 استفاده خواهد کرد.

2 در مورد “اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ با فناوری شارژ سریع 65 واتی عرضه می‌شوند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH