تست باتری گوشی ال‌جی G3 را بخوانید و بدانید!

g3-battery

همان‌طور که می‌دانید، صفحه نمایش ال‌جی G3، از با کیفیت‌ترین صفحات نمایش حال حاضر است. این گوشی میزان قابل توجهی از قدرت باتری را برای روشن نگه‌ داشتن صفحه نمایش نیاز دارد.

ال‌جی از یک باطری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری برای این دیوایس بهره‌ می‌گیرد. با وجود این‌ که به نظر بسیار عالی می‌رسد، ولی آیا واقعا این میزان انرژی، G3 را به سلطان باتری‌ها مبدل می‌کند یا خیر؟

این گوشی از چیپست Qualcomm MSM8975AC Snapdragon 801 با چهار هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 330 بهره می‌گیرد. طبیعتا رزلوشن 1140×2560 پیکسل، یک نگرانی تلقی می‌شود و چیپست Snapdragon هنوز روی چنین رزلوشن بالایی تست نشده است.

اولین تست مربوط به صحبت کردن در شبکه 3G است. G3 با زمان ۲۵ ساعت مکالمه یا بیش‌تر از یک روز صحبت مداوم، بسیار عالی عمل کرد. این گوشی هم مانند مدل‌های پیشین خود نظیر G2 و G pro 2 رتبه خوبی را بدست آورد.

talk-time

وقتی صفحه نمایش روشن می‌شود، کارایی باتری مشابه قبل، چشمگیر نیست. این گوشی امتیاز زیر ۷ ساعت وبگردی را کسب کرد که پایین‌تر از گوشی‌های هم‌رده خود است.

web-browsing
تست نمایش ویدیو G3 توانست امتیاز ۱۰ ساعت پخش مداوم را کسب کند. با وجود این که این امتیاز در مقایسه با Samsung Galaxy S5 و  Sony Xperia Z2 بهترین محسوب نمی‌شود، ولی با رزلوشن دوبرابری که ارایه می‌دهد قابل ستایش است.

video-playback

بنابر‌این با امتیاز قابل توجه ۶۹، شما می‌توانید با روزی یک ساعت مکالمه، یک ساعت وب‌گردی و یک ساعت پخش ویدیو، تقریبا تا ۳ روز گوشی خود را روشن نگه دارید.

result

7 در مورد “تست باتری گوشی ال‌جی G3 را بخوانید و بدانید!”

  1. آی تی رسان جان خسته نباشید همگی! من به هیچ سایتی اطمینان ندارم هرجا میری یه چیز میگه و یه گوشی یا برند رو پر رنگ میکنه. دوست دارم خودتون که قابل اطمینان هستین صفحه نمایش g3 رو با اس۵ وان و حتما با ۱۵۲۰ هم مقایسه کنید تا ببینیم واقعا افزایش تعداد پیکسل ها بی فایدست؟؟ درباره باتری هم فقط و فقط منتظر بررسی های خوب و بی طرفانه شما هستیم.در پناه حق باشید 🙂

  2. ریتینگ خیلی خوبیه ولی لومیا ۱۵۲۰ ریتش ۱۰۷ شده که خیلی غوله.
    الیته شاید این امتیاز g3 میتونست بهتر باشه اگه رزولیشن رو بیهوده بالا نمیبرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH