تصاویر سامسونگ گلکسی A52s 5G در فضای اینترنت منتشر شد

به‌دنبال افشای اطلاعات قیمتی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s 5G در روز گذشته، اکنون این هندست بار دیگر در کانون اخبار قرار گرفته است. امروز چندین تصویر ظاهرا رسمی از اسمارت‌فون میان‌رده آینده سامسونگ منتشر شده است.

بر اساس محتوای تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که گلکسی A52s 5G در 4 مدل رنگی مختلف شامل سبز (Awesome Mint)، مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White) و بنفش (Awesome Purple) قابل دسترس خواهد بود. این هندست در مقایسه با مدل نسل قبلی خود موسوم به گلکسی A52 5G شاهد تغییراتی در الگوی رنگ‌آمیزی بوده و مدل رنگی سبز نعنایی جدید جایگزین ورژن آبی‌رنگ شده است. تمامی گزینه‌های دیگر کاملا مشابه هستند.

الگوی طراحی 2 هندست نیز بسیار شبیه به یکدیگر به‌نظر می‌رسد؛ موضوعی که با توجه به اضافه شدن حرف کوچک s در انتهای نام گلکسی A52 از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود.

نتیجه یک تست بنچمارک منتشر شده تا به این لحظه نشان می‌دهد که توان پردازشی گلکسی A52s 5G از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 778G ساخت کوالکام تامین می‌شود. این پدیده موجب خواهد شد تا کارآیی دستگاه در مقایسه با اسمارت‌فون گلکسی A52 5G مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند.

سامسونگ گلکسی A52s 5G در مدل‌های رنگی Awesome Mint و Awesome Black

گلکسی A52s 5G ظاهرا تنها با یک پیکره‌بندی شامل 128 گیگابایت حافظه⁦‌داخلی روانه بازار خواهد شد. سایر تفاوت‌های این مدل با گلکسی A52 5G کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. اما با توجه به اینکه روند افشای اطلاعات پیرامون این هندست اخیرا آغاز شده است؛ لذا انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون گلکسی A52s 5G باشیم. همچنین سامسونگ با معرفی زودهنگام این هندست جدید می‌تواند جهانیان را شگفت‌زده نماید.

سامسونگ گلکسی A52s 5G در مدل‌های رنگی Awesome White و Awesome Purple

1 در مورد “تصاویر سامسونگ گلکسی A52s 5G در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH