اندروید 11 برای گوشی هوشمند نوکیا 5.3 منتشر شد

پس از قریب به یک سال از تاریخ معرفی اسمارت‌فون نوکیا 5.3 و تنها حدود یک ماه قبل از عرضه اندروید 12، سرانجام شرکت HMD اندروید 11 را برای این گوشی هوشمند منتشر نمود.

اولین کشور‌هایی که به‌روز‌رسانی مذکور را دریافت کردهاند شامل کشور‌های کامبوج، هنگ کنگ، هند، اندونزی، لائوس، ماکائو، مالزی، میانمار، نپال، سریلانکا، سوئیس، تایوان و ویتنام بودهاند. در ابتدا‌ی کار شرکت HMD به‌روز‌رسانی اندروید 11 را برای 30 درصد از بازار‌های مورد تائید خود منتشر نموده و سپس تا تاریخ 5 آگوست سال جاری این عدد را به 50 درصد خواهد رساند.

بر اساس ادعای این شرکت، به‌روز‌رسانی مذکور تا تاریخ 6 آگوست در کلیه بازار‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که در هفته های آینده و به تدریج، کاربران مناطق بیشتری آپدیت اندروید 11 را دریافت نمایند.

حجم به‌روز‌رسانی اندروید 11 برای گوشی‌های هوشمند نوکیا 5.3، 1.67 گیگا‌بایت است. شایان ذکر است که شرکت HMD در این به‌روز‌رسانی، پچ امنیتی ماه ژوئن را نیز گنجانده است. افزون بر ابن، نوکیا 5.3 با دریافت این به‌روز‌رسانی، ویژگی‌های استاندارد اندروید ۱۱ شامل حباب‌های چت، مجوزهای یکبار مصرف، کنترل فایل‌های رسانه‌ای در نوار اعلان‌ها و حفاظ حریم خصوصی به‌روز شده را دریافت خواهد کرد.

4 در مورد “اندروید 11 برای گوشی هوشمند نوکیا 5.3 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH