شیائومی می میکس 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

اسمارت‌فون شیائومی می میکس 4 با شماره مدل 2106118C در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) به‌همراه تبلت می پد 5 معرفی خواهد شد. کمپانی چینی رسما تائید کرده که این هندست مجهز به رابط کاربری MIUI 12.5 خواهد بود. مقامات شیائومی به تراشه مورد استفاده در اسمارت‌فون می میکس 4 اشاره نکرده‌اند؛ اما بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ، مدل جدید می میکس مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس خواهد بود. این نیمه‌هادی ورژن ارتقایافته تراشه اسنپ‌دراگون 888 به‌شمار می‌رود.

با بررسی فهرست امتیازات بنچمارک می‌توان دریافت که شیائومی می میکس 4 مجهز به حافظه رم 12 گیگابایتی خواهد بود. اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که ورژنی از این اسمارت‌فون با 8 گیگابایت رم نیز به بازار عرضه خواهد شد. پیکره‌بندی پایه گوشی احتمالا دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی است. با این‌حال عرضه مدلی مجهز به 512 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

برخی شایعات ادعا می‌کنند که شیائومی می میکس 4 دقیقا همانند اسمارت‌فون می 11 اولترا از نمایشگر ثانویه در قسمت پشتی بهره خواهد برد. رندرهای سه‌بعدی اولیه نیز به این موضوع اشاره داشتند؛ اما چنین فرضیه‌ای نهایتا می‌تواند از اساس نادرست باشد.

اخیرا پوستری در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که برخی جزئیات واقعا عجیب پیرامون شیائومی می میکس 4 اشاره دارد. این تصویر نشان‌دهنده محافظ نمایشگر پشتی گوشی و عدم وجود هرگونه نمایشگر در پنل پشتی دستگاه است. البته تصویر می‌تواند نشان‌دهنده پنل جلویی گوشی باشد که در این‌صورت تولید یک کیس شیشه‌ای برای آن تصمیمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

فهرست امتیازات شیائومی می میکس 4 در بنچمارک گیک‌بنچ 5

لیبل 108 MP در کنار ماژول دوربین کاملا واضح بوده و لنز مستطیلی‌شکل مربوط به دوربین پریسکوپی نیز قابل تشخیص است. ویژگی‌های دوربین شیائومی می میکس 4 به همین موارد محدود نیست؛ چرا که این اسمارت‌فون ظاهرا برای نخستین بار از فناوری دوربین زیر نمایشگر شیائومی استفاده خواهد کرد. این گمانه‌زنی در شایعات اخیر بارها مورد اشاره قرار گرفته است؛ اما تیزرهای تبلیغاتی نیز بر اعتبار آن صحه می‌گذارند. بعلاوه از فناوری فوق پهن‌باند نیز پشتیبانی خواهد شد.

پوستر شیائومی می میکس 4 بدون نمایشگر ثانویه در قسمت پشتی و همراه با یک محافظ شیشه‌ای عجیب

اطلاعات دریافتی از گواهینامه 3C نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون از فناوری شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری دستگاه نیز احتمالا برابر با 4500 میلی‌آمپرساعت است. نهایتا بایستی یادآوری کرد که شیائومی می میکس 4، تبلت شیائومی می پد 5 با قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس و احتمالا چندین دستگاه جدید دیگر در روز سه‌شنبه هفته جاری (19 مرداد ماه) معرفی خواهند شد.

3 در مورد “شیائومی می میکس 4 با تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH