توضیحات شرکت یوبی سافت درباره تغییرات شخصیت‌سازی بازی جدید سری Assassin’s Creed

cover

در جدیدترین نسخه بازی اسسینز کرید، پس از مدت‌ها امکان انتخاب آواتار مونث وجود نخواهد داشت و شرکت یوبی سافت برای ابهام‌زدایی دراین‌باره اقدام به ارائه توضیحاتی کرده است.

این تغییر در نسخه یونیتی اعمال گردیده است که این نسخه از بازی، به رخدادهای فرقه قاتلین در فرانسه قرن هجدهم می‌پردازد و گیمرها امکان این را دارند تا از زاویه دید جدیدی، انقلاب فرانسه را تجربه کرده و تاریخ را ورق بزنند. این نسخه از سری بازی‌های اسسینز کرید، به‌تازگی منتشرشده است و با استقبال بسیار بالایی از سوی گیمرها روبرو شده است و تعداد نسخه‌های خریداری شده توسط طرفداران این بازی، تنها رد طول مدتی کوتاه به رقمی بسیار مناسب رسیده است تا اسسینز کرید یونیتی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پرسودترین عناوین تاریخ شرکت یوبی سافت تبدیل شود.

بر اساس گزارش مرجع موثق خبری بازی‌های کامپیوتری یعنی پولی گون، مسئولان شرکت یوبی سافت تلاش فراوانی برای اینکه امکان استفاده از آواتارهای مونث را به گیمر بدهند، متحمل می‌شدند و به همین دلیل نیز تصمیم گرفتند تا این امکان را به‌صورت کلی از بازی حذف نمایند.

آلکس آمانیکو به‌عنوان مدیر یوبی سافت درباره این عنوان و عدم وجود این امکان در آن به پولی گون گفت: «تنها به خاطر افزودن شخصیت زن، کارهای ساخت انیمیشن در بازی دو برابر می‌شدند، تلاش‌های ما در عمل صدابرداری و صداگذاری در بازی دو برابر می‌شد و به‌صورت کلی باید گفت که تمامی جنبه‌های صوتی و بصری بازی می‌بایست با تلاشی مضاعف ساخته می‌شد تا گیمرها بتوانند از آواتارهای مونث استفاده کنند. کار ما از یک نظر بسیار دشوارتر از شماره‌های قبلی شده بود، ما در این بازی امکان شخصی‌سازی مشخصات ظاهری شخصیت را به گیمرها داده‌ایم و با داشتن دو نوع شخصیت مونث و مذکر، به‌صورت طبیعی شرایط ما برای ایجاد امکانات ویژه شخصیت‌پردازی در بازی دو برابر می‌گردید. البته شخصیت اصلی بازی برای همه افراد همان شخصیت اصلی خط داستانی یعنی آرنو بود ما نمی‌توانستم از امکانات شخصیت اصلی خود بزنیم و برای او کم بگذاریم بنابراین از جنبه‌های دیگر بازی کاستیم و به همین دلیل نیز شخصیت زن از میان آواتارهای بازی حذف شد.»

شرکت یوبی سافت در این شماره از بازی به خاطر عدم امکان استفاده از آواتارهای مونث با انتقاداتی مبنی بر تفاوت قائل شدن بین جنسیت‌ها و توجه ویژه به مردان روبرو شده بود ولی با توجه به گفته‌های آمانیکو به‌سادگی می‌توان دریافت که علت این امر تنها در مسائل فنی خلاصه می‌شده است و ممکن است در نسخه‌های آینده سری بازی اسسینز کرید، شاهد بازگشت آواتارهای مونث باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH