اپل واچ جان یک انسان را پس از سقوطی خطرناک نجات داد

پس از اعلام هشدار به سرویس‌های اورژانس در مورد یک سقوط مرگبار، اپل واچ کمک نمود که یک شخص دیگر نیز از مرگ نجات یابد.

به گزارش رسانه People، در تاریخ 12 جولای شخصی 25 ساله به نام براندون اشنایدر از منطقه لانگ آیلند، پس از تشخیص اشتباه سنگ کلیه و احساس درد در ناحیه شکم به اورژانس مراجعه نمود. اشنایدر در بیمارستان درخواست استفاده از حمام را نمود و سپس در آنجا هوشیاری خود را از دست داد و روی زمین افتاد.

اشنایدر در مصاحبه با یکی از خبرنگاران محلی شبکه ABC اذعان نمود:

به یاد دارم که دست‌هایم را می شستم و با خودم فکر می‌کردم که اتفاقی ناگوار در بدنم در حال رخ دادن است. من چیزی در مورد این‌که چگونه روی زمین افتادم و یا آیا به سرم ضربه‌ای وارد شد و یا هر رخ‌داد دیگری که متعاقبا روی داده است، به یاد نمی‌آورم.

خوشبختانه اشنایدر از اپل واچ استفاده می‌کرد. ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ، این رویداد را تشخیص داده و به اورژانس و همچنین پدرش که در آن زمان همراه او بود، هشدار داد.

اشنایدر گفت:

اپل واچ من، سقوط سختی را تشخیص داد و من به بازخورد لمسی اپل واچ، که نیاز به پاسخ ‌دهی ظرف 45 ثانیه دارد، پاسخ ندادم.

پس از این واقعه، تصاویر سی‌تی‌اسکن حاکی از بروز یک شکستگی در جمجمه اشنایدر و همچنین هماتوم‌های متعدد بود که در حال رشد بودند. او تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت و چهار روز بعد هوشیاری خود را به‌دست آورد.

اگرچه آقای اشنایدر چیز زیادی از آن روز‌ها و حادثه به وقوع پیوسته به خاطر نمی‌آورد‌، اما حال وی رو به بهبود است و نجات جان خود را در ابتدا مدیون اپل واچ و پس از آن، سبک زندگی فعال خود می‌داند. اشنایدر متخصص فروش محصولات شرکت Peloton و مربی پایه یک رشته دوندگی است.

اشنایدر افزوده است:

توصیه می‌کنم کسانی که از ساعت اپل استفاده می‌کنند، مخاطبینی برای خود جهت برقراری تماس‌های اضطراری تنظیم کنند. البته من نمی‌دانم چه چیزی باعث ایجاد این ایده در ذهن من درست قبل از وقوع این حادثه شد، اما می‌خواهم در اینجا مردم را تشویق کنم که این کار را حتما انجام دهند.

شرکت اپل هم‌زمان با معرفی اپل واچ سری 4، سیستم تشخیص سقوط را نیز معرفی نمود. این سیستم بخشی از مجموعه نظارت بیومتریک است که سلامت قلب، سطح اکسیژن خون، تحرک، تناسب اندام و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

1 در مورد “اپل واچ جان یک انسان را پس از سقوطی خطرناک نجات داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH