معرفی سرویس چارخونه پلاس: دسترسی بی‌نهایت به فیلم، موسیقی و کتاب صوتی

بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه، به تازگی از سرویس اشتراکی چارخونه پلاس رونمایی کرد.

چارخونه یک بازار جامع محتوای دیجیتال بوده که توسط ایرانسل عرضه و توسعه پیدا کرده است. چارخونه فضایی برای دانلود و خرید انواع محتوای دیجیتال است، در واقع محتوای عرضه شده در چارخونه شامل: فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و بازی، انیمیشن و ویدیو، کتاب صوتی و الکترونیکی می‌شود و هر نوع محتوای دیجیتالی را می‌توان در چارخونه یافت.

چارخونه در دو قالب اپلیکیشن اندرویدی و وب‌سایت فعالیت می‌کند، کاربران اندروید با نصب این برنامه بر روی گوشی خود می‌توانند به بیش از هزاران بازی و اپلیکیشن کاربردی دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر برای دانلود اپلیکیشن باید به مارکت‌های اندرویدی مراجعه کنید، از طرفی برای تماشای فیلم و سریال باید از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر استفاده کنید و در کنار آن به جهت گوش دادن به موسیقی و خرید کتاب صوتی و الکترونیکی باید از سرویس‌های مخصوص این حوزه استفاده کرد.

اما در چارخونه همه این موارد گرداوری شده و به صورت جامع و یکپارچه ارائه می‌شود. از دیگر امتیازات برجسته چارخونه می‌توان به دانلود با سرعت بالا، بررسی امنیت برنامه‌ها و بازی‌ها پیش از انتشار توسط توسعه‌دهنده، به‌روز بودن اطلاعات و امکان جستجوی محتوا اشاره کرد.

چارخونه پلاس

چارخونه مجموعه‌ای کامل از فیلم، موسیقی، برنامه، بازی، انیمیشن، کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی در دسترس شما خواهد بود. در این بازار بسیاری از عناوین به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند. اما سرویس چارخونه پلاس راه حل جدیدی را پیش روی کاربران باز کرده است. با سرویس جدید چارخونه پلاس می‌توانید با پرداخت یک حق اشتراک، دسترسی کامل به محتوای سه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه داشته باشید.

دسترسی رایگان به مالتی‌مدیا با اشتراک چارخونه پلاس

با پرداخت حق اشتراک چارخونه پلاس، مجموعه‌ای کامل سه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای دیگر برای مشترکین قابل استفاده خواهد بود. در واقع شما با پرداخت یک حق اشتراک، می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای دیگر، به عناوین جدید یا آرشیوی فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه دسترسی داشته باشید.

البته این تمام ماجرا نیست، در بازار محتوای دیجیتال چارخونه به جهت افزایش رضایت کاربران چارخونه پلاس، به صورت ماهانه 16 عنوان منتخب از سه بخش کتاب، برنامه و بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران عضو قرار می‌گیرد تا بتوانند از محتوای غیررایگان بخش‌های دیگر چارخونه به صورت رایگان استفاده کنند.

شرایط خاص خرید اشتراک چارخونه پلاس

با توجه به محتواهای رایگان سرویس چارخونه پلاس، کاربران می‌توانند به محتواهایی با ارزش چند برابر هزینه اشتراک دسترسی داشته باشند، اما با این وجود اعضای جدید می‌توانند با 50 درصد تخفیف، اشتراک چارخونه پلاس را تهیه کنند و از محتواهای رایگان این سرویس بهره‌مند شوند.

بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه با درک نگرانی کاربران از هزینه‌های اینترنت استفاده از سرویس چارخونه پلاس، شرایطی را فراهم کرده که اینترنت اعضای چارخونه پلاس به صورت نیم‌بها محاسبه شود.

تماشای رایگان فیلم و سریال برای مشترکان ایرانسل

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه توسط ایرانسل عرضه و توسعه یافته است. از این رو ایرانسل برای مشترکان خود شرایط ویژه‌ای را به جهت استفاده از چارخونه در نظر گرفته است، تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند بدون پرداخت هزینه اشتراک و به صورت رایگان، فیلم‌ها و سریال‌های منتشر شده در چارخونه را تماشا کنند.

البته باید این نکته را مد نظر داشت که مصرف اینترنت جهت تماشای فیلم و سریال در چارخونه توسط مشترکین ایرانسل تمام‌بها خواهد بود.

روش‌های پرداخت در چارخونه

شرایط پرداخت در چارخونه برای مشترکان ایرانسل بسیار آسان است، ایرانسلی‌ها می‌توانند با اعتبار سیمکارت خود نسبت به خرید اشتراک یا عناوین مختلف در چارخونه اقدام کنند.

همچنین می‌توان از شارژ اعتبار چارخونه نیز نسبت به خرید اشتراک یا عناوین مختلف این بازار محتوای دیجیتال استفاده کرد. در این روش تنها کافیست با یک بار پرداخت، حساب خود را به میزان مورد نیاز شارژ کنید تا دیگر برای خرید اشتراک یا عناوین مختلف، نیاز به وارد کرد اطلاعات کارت بانکی نباشد. جدا از این موارد، می‌توان به صورت مستقیم و با درگا‌ه‌های بانکی آنلاین نیز برای خرید اشتراک یا موارد دیگر اقدام کرد.

همچنین در چارخونه به صورت دوره‌ای و فصلی کمپین‌هایی با جوایز ویژه برگزار می‌شود که با شرکت در آن‌ها و انجام فعالیت‌های مشخص شده، می‌توانید جایزه برنده شوید یا شانس‌تان را در قرعه کشی جایزه بزرگ آن دوره افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به اپلیکیشن یا وبسایت یا صفحات رسمی چارخونه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH