معرفی 10 تا از بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ

زندگی غیرقابل پیش‌بینی‌ست و زمان ما روی این کره خاکی محدود‌. به راستی بعد از پایان سفر ما روی زمین و فرارسیدن مرگ، چه اتفاقی برای ما می‌افتد؟ در این مقاله از آی‌تی‌رسان با ۱۰ تا از بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ آشنا می‌شویم. این کتاب‌ها می‌توانند دانش شما را در مورد زندگی پس از مرگ افزایش دهند و نگاه شما به این موضوع را عوض کنند. اگر قصد دارید به عزیزی کتاب هدیه دهید، احتمالا کتاب‌های این لیست انتخاب مناسبی نیستند!

نفر بعدی‌ که در بهشت ملاقات می‌کنید اثر میچ آلبوم

این کتب دومین اثر میچ در لیست بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ است. در این کتاب همسر ادی طی یک تصادف راهی جهان پس از مرگ می‌شود. او در آنجا در می‌یابد که چقدر بر زندگی دیگران تاثیر داشته. او در می‌یابد که چگونه تصمیمات کوچک تغییرات عظیم در زندگی به وجود می‌آورند.

پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید اثر میچ آلبوم

این کتاب زیبا بسیار روان و ساده نوشته شده و بر تاثیر انسان‌ها بر زندگی یکدیگر تمرکز دارد. ادی، کارگر یک شهربازی‌ست که روز تولد ۸۳ سالگی‌اش یک تراژدی رخ می‌دهد. او برای نجات یک دختربچه غرق می‌شود و به جهان پس از مرگ می‌رود. ادی در آنجا پنج فرد دیگر را ملاقات می‌کند که غریبه به نظر می‌آیند. این پنج نفر تاثیر عمیقی بر زندگی ادی می‌گذارند و در مقابل از او تاثیر می‌گیرند.

بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ

زندگی بعد از مرگ برای ادی مانند باغ بهشت نیست. این جهان برای او شبیه به دشتی پر از درد، زیبایی و حقایق است. اگر کمی وقت خالی و اشک اضافی برای ریختن دارید، این کتاب انتخاب خوبی برای شماست.

 

بهشت واقعی است اثر تاد بورپو

حتی اگر به بهشت معتقد نیستید هم از خواندن این کتاب در مورد زندگی پس از مرگ غافل نشوید. کالتن چهارساله، از تجربیات خود در برخورد مستقیم با بهشت می‌گوید. او در حال جراحی آپاندیس، دچار ایست قلبی می‌شود و به جهان دیگر سفر می‌کند. بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگبعد از احیا او قادر به تعریف‌کردن ماجراهایی بود که قبل از تولد او در خانواده رخ داده. همچنین از ملاقات با فرشتگان و حضرت عیسی حرف می‌زند. کالتن حتی می‌دانست وقتی در حال عمل بود، پدر مادرش کجا بودند و چه می‌کردند.

 

کی ز مردن کم شدم اثر آنیتا مورجانی

بعد از چهارسال مبارزه با سرطان، بدن مورجانی در حال تنزل‌یافتن است. او تصمیم می‌گیرد به جای این که تسلیم شود، بر افزایش آگاهی و مثبت بود در زندگی تمرکز کند. مورجانی سعی می‌کند ارزش واقعی وجود خود و دلیل اصلی بیماری‌اش را درک کند. او از خاطرات دوران کودکی خود در هنگ‌کنگ می‌نویسد. همچنین تجارب سفر خود برای یافتن حرفه و عشق حقیقی را بازگو می‌کند. انجام همه این‌ها نیرویی دوباره به مورجانی می‌دهد و حال او بهبود می‌یابد. او سرطان را شکست می‌دهد و به یک پدیده پزشکی تبدیل می‌شود.

 

زندگی پس از زندگی اثر ریموند مودی

ریموند مودی با صد نفر که از نظر پزشکی‌ مرده بودند اما نجات یافتند، مصاحبه کرد. آنها در مورد تجربیات خود از زندگی پس از مرگ صحبت می‌کنند و می‌گویند «چیزی فراتر از تصور» را تجربه کرده‌اند. این کتاب در سال ۱۹۷۵ به چاپ رسید و از آن زمان بیش‌ از 13 میلیون نسخه فروش داشته است. در مورد نظریه‌های مثل تونل، چراغ‌های نورانی و ارتباط دوباره با عزیزان پس از مرگ، اولین بار در این کتاب بحث شد.

 

سفر روح اثر مایکل نیوتن

دکتر نیوتن یک متخصص هیپنوتیزم است. او به مراجعان کمک می‌کند تا زندگی قبلی خود را به یاد بیاورند. این کتاب مجموعه خاطرات 29 نفر در مورد زندگی قبلی خودشان است. بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگفرقی نمی‌کند به تکنیک‌های هیپنوتیزم دکتر نیوتن باور دارید یا نه، این کتاب می‌تواند برای همه جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

 

شاهدی از بهشت اثر ایبن الکساندر

چه کسی می‌تواند بهتر از یک متخصص مغز و اعصاب تفاوت بین زندگی و مرگ را درک کند؟ ایبن الکساندر اعتقاد داشت چیزی‌های که افراد از زندگی پس از مرگ تعریف می‌کنند فقط در ذهن آنها واقعیت دارد. به نظر او مغز برای واکنش به این شرایط سخت و پر استرس شروع به خیال‌پردازی می‌کند و این تجربه‌ها واقعی نبودند. در پیچ و تاب سرنوشت، او مبتلا به یک بیماری نادر شد. بعد از مدتی او به کما می‌رود و هفت روز بدون هیچ علائم حیاتی در کما به سر می‌برد. بعد از هفت روز او ناگهان هوشیار می‌شود در حالی که اعتقادات و باورهایش تغییر کرده‌اند. اکنون دکتر الکساندر به زندگی‌و مرگ به چشم یک آغاز و پایان نگاه نمی‌کند. او این زندگی را بخش کوچکی از یک پدیده بزرگ‌تر یعنی روح می‌داند.

 

شواهدی بر زندگی پس از مرگ اثر پل پری و جفری لانگ

اگر هنوز کتاب مورد علاقه خود را در لیست بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ نیافته‌اید، نگاهی به این کتاب بیندازید. این کتاب مجموعه‌ای از 1600 تجربه تاییدشده از زندگی پس از مرگ است.بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ دکتر لانگ و همسرش اعتقاد زیادی به زندگی پس از مرگ دارند. آنها حتی یک بنیاد پژوهشی برای تحقیق در مورد زندگی پس از مرگ هم تاسیس کردند.

 

درمانی در تسخیر ارواح اثر ریچارد استپ

ریچارد استپ یک متخصص پیراپزشکی و علم ماوراءالطبیعه است. او همچنین بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی Haunted Case Files و Haunted Hospitals نیز هست. در این کتاب کادر درمان و بیماران از تجربیات خود در مورد زندگی پس از مرگ صحبت می‌کنند. خواندن این کتاب جذاب در مورد زندگی پس از مرگ را از دست ندهید.

 

سفر به بهشت برین اثر مری سی نیل

آخرین کتاب از لیست بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ، سفر به بهشت برین نام دارد. این کتاب در مورد زندگی پس از مرگ مری سی نیل است. مری یک پزشک است که در پی یک حادثه در دریا، زندگی پس از مرگ را تجربه می‌کند. در ادامه او از چیزهایی که دیده و احساس کرده صحبت می‌کند.بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ

6 در مورد “معرفی 10 تا از بهترین کتاب‌ها در مورد زندگی پس از مرگ”

  1. همه ادما از زندگی پس از مرگ دید گاه مختلفی دارن
    تعداد کمی هستن که اتفاق نظر دارن
    اکثریت میگن اون طرف انسان به ارامش مطلق میرسه و زندگی اون ور با ثبات تر از جهان کنونی ماست .

  2. ویانه آئونیان

    با عرض سلام و تقدیم احترام و تشکر فراوان از خانم مریم خوش روز بابت معرفی این کتب. این حقیر بر این باورم که ریشه و علت و دلیل اصلی آفرینش عوالم هفتگانه را توسط خداوند متعال و به امر وی و از هستی یا وجود خویش ( و نه از عدم و نیستی ) بطور همزمان و درکنار هم و هرکدام در سطح کمال ایده آل بهشتی در نظام احسن آفرینش مبداء و ظهورات متوالی و فراوان آن عوالم در قالب واقعیت عینی و شهودی پشت سر هم از طریق چرخه یا گردش وقوع مه بانگ های متوالی هفتگانه براثر نوسانات متوالی باز و بسته شدن یا انبساط و انقباض محتوای کیهان در طی سفر نزولی – صعودی با درجات و مراتب مختلف تکاملی فراوان بین دو سر حد؛ یکی نهایت نقصان و دیگری نهایت کمال را نباید در منابع دیگری جستجو کرد غیر از کان یا معدن وجود انسان ( به قول بعضی عارفان مسلمان : علم صغیر ) و آنهم نه در ابعاد ماده ؛ روح ؛ روان ؛ جان ؛ نفس یا من یا خود مجرد بلکه تنها در بخش تمایلات جنسی فرعی و پنهانی چهارگانه و نهفته در پشت پرده ضخیم و به ظاهر نفوذ ناپذیر میل جنسی اصلی و آشکار و ظاهری افراد انسانی. این پنج میل جنسی ( چهارتا فرعی و پنهانی و یکی اصلی و آشکار ) دلالت دارند و یا حاکی اند از وجود پنج زوج بنیادی مشتمل بر پنج مرد و پنج زن یعنی ده تا انسان در وجود هر فرد انسانی که یکی آشکار است و عینی و واقعی و نُه تا بصورت امکانات استعلایی یا بالقوه و ثوابت پایدار و تغییر ناپذیر . زنجیره یا سلسله طویل تولد و مرگ و زندگی های فراوان دنیوی انسان از این طریق به زبان و روش علمی بطور حقیقی و منطبق بر واقعیت قابل تشریح و تبیین و توضیح می باشد و نه از طریق حلول روان و جدایی روح و پریدن جان و نفس از کالبد به ظاهر مادی ، پس از مرگ. امیدوارم که در این زمینه یعنی تفسیر نظریه علمی مه بانگ با در نظر گرفتن شناخت اصلی و محوری آن یعنی نوسانات متوالی باز و بسته شدن یا انبساط و انقباض محتوای کیهان توسط پژوهشگران و محققین فارسی زبان ، بطور جدی پژوهش و تحقیق شود که مطمئنن و یقینا آینده ای بسیار درخشان خواهد داشت.

    4
    4
  3. محمد جعفر لاسمی

    کتاب درمانی در تسخیر ارواح رو به هیچ وجه از دست ندید
    خیلی توصیه می کنم بخونید.
    بینش معنوی انسان رو قوی میکنه این کتاب پرمحتوا.

  4. این سبک داستانی مورد علاقه ی منه، زندگی پس از زندگی و دوتا کتاب دیگه خوندم تو این ژانر که تو لیست شما نیست.
    خیلی دوستشون داشتم

    1
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH