سامسونگ از گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک رسما رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از ساعت‌های هوشمند جدید خود به نام‌های گلکسی Watch 4 و Watch 4 Classic رونمایی و عصری جدید از نوآوری را در حوزه ساعت‌های هوشمند آغاز کرد. این ساعت‌های هوشمند اولین محصولاتی خواهند بود که از سیستم عامل جدید Wear OS سامسونگ استفاده خواهند کرد که با همکاری گوگل تولید شده و مجهز به One UI Watch، خلاقانه‌ترین رابط کاربری سامسونگ است. سری گلکسی Watch 4 مجهز به سخت‌افزاری پیشرفته بوده و تجربه کاربری روان‌تری را در مقایسه با نمونه‌های قبلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طراحی این دستگاه‌ها کاملا تغییر پیدا کرده تا بهترین ابزار مدیریت سلامتی را در اختیار مصرف‌کنندگان بگذارد.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «با افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان درباره مزایای سلامتی و راحتی استفاده از دستگاه‌های پوشیدنی، رشد استفاده از سری گلکسی Watch ما افزایش باورنکردنی داشته است. ما درک می‌کنیم که مسیر رسیدن به سلامتی برای هر کسی متفاوت است، به همین دلیل مجموعه‌ای منسجم از قابلیت‌های سلامتی و تندرستی را ایجاد کرده‌ایم تا همگان درکی عمیق‌تر و مفیدتر از تناسب اندام بصورت کلی پیدا کنند».

پیشرفته‌ترین مجموعه قابلیت‌های سلامتی سامسونگ

ساعت گلکسی Watch 4 مجهز به حسگر پیشرفته BioActive سامسونگ است که طراحی کوچک‌تر و دقت اندازه‌گیری بسیار بالایی دارد. این حسگر جدید سه کاره از یک چیپ برای فعالیت دقیق سه حسگر قدرتمند حوزه سلامت (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب و تحلیل آمپدانس بیوالکتریک) استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند فشار خود را مشاهده، ضربان نامنظم یا AFib را تشخیص داده، میزان اکسیژن خون را اندازه گرفته و برای اولین بار کامپوزیسیون کلی بدن‌شان را اندازه بگیرند. ابزار جدید ما برای اندازه‌گیری کامپوزیسیون کلی بدن، درکی عمیق‌تر از سلامتی و تناسب اندام را در اختیار کاربران گذاشته و مقیاس‌های کلیدی مانند عضلات اسکلتی، نرخ متابولیک پایه، درصد آب بدن و چربی بدن را اندازه می‌گیرد. اکنون شما می‌توانید به راحتی و تنها با استفاده از دو انگشت روی مچ دست‌تان، کامپوزیشن بدن‌تان را بررسی کنید. حسگرهای ساعت شما تنها در 15 ثانیه می‌توانند تا 2400 داده را جمع‌آوری کنند.

این ساعت‌های هوشمند مجهز به قابلیت‌هایی در حوزه سلامتی هستند که فعالیت‌های روزانه شما را رهگیری کرده و انگیزه شما را ارتقا می‌دهند. شما می‌توانید از میان انواع نرمش‌ها یکی را انتخاب کرده و در کنار دوستان و خانواده از چالش‌های کلیدی لذت برده یا با وصل کردن ساعت گلکسی Watch 4 خود به تلویزیون هوشمند سامسونگ یک باشگاه خانگی ساخته و میزان کالری مصرفی و ضربان قلب خود را روی صفحه تلویزیون مشاهده و براحتی آنها را رهگیری کنید. در زمان استراحت هم ساعت گلکسی Watch 4 کامل‌ترین تصویر از الگوهای خواب را با بیشترین جزییات در اختیار شما می‌گذارد. ساعت هوشمند شما صدای خروپف شما را هم تشخیص داده و همزمان میزان اکسیژن خون در زمان خواب را هم اندازه می‌گیرد. با استفاده از این امتیازات خواب یا Sleep Score شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره الگوهای خواب بدست آورده و بهتر استراحت کنید.

برترین تجربه موبایلی، با استفاده از One UI Watch و Wear OS سامسونگ

سادگی و بهره‌وری نقاط قوت پلتفرم ساعت‌های هوشمند گلکسی هستند و با معرفی رابط کاربری کاملا جدید One UI Watch و سیستم عامل Wear OS سامسونگ، توانسته‌ایم تجربه ساعت هوشمند و گلکسی را روان‌تر از قبل کنیم. با استفاده از گلکسی One UI Watch، وقتی اپلیکیشنی روی گوشی‌تان نصب شود، در صورت سازگاری با این سیستم، بصورت خودکار روی ساعت هم نصب شده و تنظیمات مهم مانند ساعات تعیین شده برای حالت «مزاحم نشوید» گوشی و شماره‌های مسدود شده هم بصورت آنی با ساعت هماهنگ می‌شوند. قابلیت Auto Switch هم باعث می‌شود بسته به نوع استفاده، ایربادز شما برای گرفتن صدا بصورت خودکار بین گوشی و ساعت جابجا شود. همچنین با استفاده از Bixby Voice، Bezel و کنترل‌های اشاره‌ای می‌توانید بدون هیچ مشکلی تجربه خود را از موبایل کنترل کنید. برای وصل کردن تماس کافیست آرنج را دوبار بالا و پایین ببرید و برای رد تماس، نوتیفیکیشن یا هشدار باید مچ را دو بار بچرخانید.

سری گلکسی Watch 4 اولین نسل ساعت‌های هوشمند است که از سیستم عامل Wear OS استفاده می‌کند که با مشارکت سامسونگ ساخته شده و تمامی جوانب تجربه شما از ساعت هوشمند را بهینه‌سازی می‌کند. این پلتفرم پیشرفته که با همکاری سامسونگ و گوگل ساخته شده به شما امکان می‌دهد تا بصورت مستقیم از روی ساعت خود به اکوسیستم در حال توسعه گلکسی وارد شده و از اپلیکیشن‌های محبوبی مانند مسیریاب گوگل یا خدمات گلکسی مثل Samsung Pay, SmartThings و Bixby استفاده کنید. این پلتفرم جدید همچنین شامل پشتیبانی از برترین اپلیکیشن‌های شرکت‌های ثالث مانند Running, Calm, Strava و Spotify می‌شود که از طریق بخش Google Play در دسترس خواهند بود. در کنار سخت‌افزار پیشرفته و رابط کاربری نوآورانه، شما می‌توانید با استفاده از ساعت گلکسی Watch 4 به یک تجربه منسجم و راحت دست پیدا کنید. مثلا قطب‌نمای داخلی ساعت‌های جدید در هماهنگی با Google Maps کار می‌کند تا مسیریابی در مکان‌های جدید را ساده‌تر کند.

عملکردی قوی مستقیم از روی مچ دست‌تان

این تجربه باور نکردنی ناشی از بروزرسانی‌هایی جدی در سخت‌افزار ساعت است که شامل پردازنده قوی‌تر، نمایشگر واضح‌تر و حافظه بیشتر می‌شود. سری گلکسی Watch 4 اولین دستگاهی است که از پردازنده 5 نانومتری استفاده می‌کند که CPU آن 20% سریع‌تر، RAM آن 50% بیش‌تر و GPU آن 10 برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. این یعنی اسکرول کردن و مولتی‌تسکینگ روی سری گلکسی Watch 4 کاملا راحت و روان است. ما همچنین رزولوشن نمایشگر ساعت را هم تا حد 450 در 450 پیکسل افزایش داده‌ایم تا حافظه کافی برای دانلود و ذخیره کردن اپلیکیشن‌ها، موسیقی و عکس‌های موردعلاقه شما وجود داشته باشد و با توجه به استفاده از پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ، مطمئن باشید که جای آنها امن است.

پیشتازی سامسونگ در فناوری eSIM به این شرکت امکان می‌دهد تا نیازی به همراه داشتن دائمی گوشی نداشته باشند و مطمئن باشند که این خلا بصورت خودکار با قابلیت‌های ساعت هوشمند پر خواهد شد. همچنین می‌دانیم که باتری قابل اعتماد یکی از اجزای مهم ساعت هوشمند است. باتری این محصول تا 40 ساعت دوام آورده و برای یک گردش یک شبه کاملا کافی است. این میزان عمر باتری در حالی است که سرعت پردازنده این ساعت بیشتر، رزولوشن نمایشگر آن بالاتر، حافظه آن بیشتر و قابلیت‌های سلامتی آن هم پیشرفته‌تر از نمونه‌های قبلی است. وقتی عجله داشته باشید تنها 30 دقیقه شارژ این ساعت برای 10 ساعت استفاده از آن کافی است.

قیمت و عرضه

پیش فروش جهانی ساعت‌های گلکسی Watch 4 و Watch 4 Classic از روز 11 آگوست آغاز شده و این محصولات از روز 27 آگوست بصورت فروش مستقیم قابل خرید خواهند بود. هردوی این ساعت‌ها دارای ظاهری زیبا و باریک‌تر از نسل‌های قبلی هستند و همراه با انواع بندها و طرح‌های قابل تنظیم بر روی صفحه ساعت عرضه خواهند شد.

نسخه گلکسی Watch 4 که با طراحی مدرن و مینیمالیستی برای استفاده روزانه طراحی شده، در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری و قیمت 249.99 دلار برای نسخه بلوتوثی و 299.99 دلار برای نسخه LTE عرضه خواهد شد. در زمان رونمایی نسخه 40 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی و نسخه 44 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه خواهد شد.

کاربرانی که به دنبال طراحی بی‌زمان و پرمیوم برای ساعت هوشمند خود می‌گردند هم می‌توانند نسخه گلکسی Watch 4 Classic را با آن حاشیه چرخان انتخاب کنند که با قیمت 349.99 دلار برای نسخه بلوتوثی و 399.99 دلار برای نسخه LTE و در دو اندازه 42 و 46 میلی‌تری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی‌های Watch 4 و Watch 4 Classic سامسونگ :

 

  گلکسی Watch4 گلکسی Watch4 Classic
رنگ ۴۴ میلی‌متری : مشکی، سبز، نقره‌ای

۴۰ میلی‌متری : مشکی، صورتی، نقره‌ای

۴۶ میلی‌متری : مشکی، نقره‌ای

 

۴۲ میلی‌متری : مشکی، نقره‌ای

ابعاد و وزن بدنه آلومینیومی

۴۴ میلی‌متری : 44.4 x 43.3 x 9.8 میلی‌متر، 30.3 گرم

۴۰ میلی‌متری : 40.4 x 39.3 x 9.8 میلی‌متر، 25.9 گرم

بدنه فولادی ضد زنگ

۴۶ میلی‌متری : 45.5 x  45.5 x 11.0 میلی‌متر، 52 گرم

۴۲ میلی‌متری : 41.5 x 41.5 x 11.2 میلی‌متر، 46.5 گرم

صفحه نمایش 44mm: 1.4″ (34.6mm) 450×450 Super AMOLED, Full Color Always On Display, Corning® Gorilla® Glass with DX+

 

40mm: 1.2″ (30.4mm) 396×396 Super AMOLED, Full Color Always On Display, Corning® Gorilla® Glass with DX+

46mm: 1.4″ (34.6mm) 450×450 Super AMOLED, Full Color Always On Display, Corning® Gorilla® with Glass DX

 

42mm: 1.2″ (30.4mm)  396×396 Super AMOLED, Full Color Always ON Display, Corning® Gorilla® with Glass DX

پردازنده Exynos W920 Dual Core 1.18GHz (5nm Processor)
حافظه 1.5GB RAM + 16GB internal storage
باتری 44mm/46mm: 361mAh

40m/42mm: 247mAh (ظرفیت اسمی)

WPC-based wireless charging

سیستم عامل Wear OS Powered by Samsung
رابط کاربری One UI Watch 3
حسگرها سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال + تحلیل الکتریکی قلب + تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور نور
ارتباطات LTE, Bluetooth 5.0, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz, NFC, GPS/Glonass/Beidou/Galileo
مقاومت 5ATM + IP68 / MIL-STD-810G
سازگاری Android 6.0 or higher and with more than 1.5GB of RAM

2 در مورد “سامسونگ از گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک رسما رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH