سامسونگ گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال و بدنه سبک رسما معرفی شد

ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ ضمن معرفی پرچم‌داران تاشو جدید از گلکسی بادز 2؛ سبکترین ایرفون‌های TWS تاریخ خود نیز رونمایی کرد. این محصول دارای طراحی جدیدی بوده و با وجود 3 عدد میکروفون روی هر ایرباد، از قابلیت حذف نویز فعال نیز پشتیبانی می‌شود.

سامسونگ گلکسی بادز 2 به‌همراه یک اسپیکر دینامیکی 2 طرفه عرضه می‌شود. این اسپیکر شامل 1 عدد ووفر و 1 توییتر بوده و وجود آن تضمین‌کننده پخش شفاف نوت‌های بالا و پخش عمیق فرکانس‌های پایین صدا خواهد بود. سامسونگ وزن هر ایرباد را به 5 گرم کاهش داده است؛ در حالی‌که کیس شارژ نیز به مجموع وزن ایرفون‌ها تنها 41.2 گرم اضافه خواهد کرد.

3 میکروفون تعبیه شده روی هر ایرباد وظیفه فعالسازی قابلیت حذف نویز فعال هنگام گوش دادن به موسیقی و ارائه کیفیت چشمگیر حین برقراری تماس‌ها را بر عهده دارند. واحد اختصاصی دریافت صدا (VPU) نیز با فیلتر نمودن نویزهای خارجی موجب می‌شود تا مخاطب حین برقراری تماس تنها صدای شما را دریافت نماید.

سامسونگ ادعا می‌کند که قابلیت حذف نویز فعال قادر به حذف حداکثر 98 درصد از نویز محیط است. بعلاوه کمپانی حالات تطبیقی (Ambient Modes) متعددی را توسعه داده است. این حالات ویژه مواردی هستند که کاربران مایل به شنیدن صداهای محیط پیرامون خود باشند. ایرفون‌های جدید از قابلیت‌های یادگیری ماشینی بهره گرفته و با انواع صداهای خارجی نظیر خودروها، باد و وسایل نقلیه اورژانسی سازگاری دارد.

سامسونگ اپلیکیشن Galaxy Wearable را برای کاربران کامپیوترهای شخصی منتشر نموده است. این برنامه امکان کنترل نویز و تنظیم اکولایزر صوتی روی گلکسی بادز 2 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعلاوه ایرفون‌های جدید از قابلیت تغییر خودکار اتصال (Auto Switch) برخوردار هستند. این مشخصه امکان تغییر یکپارچه اتصال میان دستگا‌ه‌های مختلف گلکسی، گوشی‌ها، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها را فراهم می‌کند.

بعلاوه کاربران از طریق اپلیکیشن همراه به تست تناسبی Galaxy Wearable دسترسی خواهند داشت. این مشخصه به کاربران کمک می‌کند تا برای دستیابی به تجربه صوتی بهینه، اندازه بالشتک لاستیکی مناسب گوش خود را تعیین کنند.

کیس شارژ گلکسی بادز 2 از ظاهری بسیار مشابه با نمونه مخصوص گلکسی بادز پرو برخوردار است. بعلاوه ظرفیت باتری این 2 کیس نیز مشابه بوده و معادل 472 میلی‌آمپرساعت است (هر یک از ایربادها مجهز به باتری 61 میلی‌آمپرساعتی هستند). کیس شارژ صرفا از رنگ‌آمیزی سفید برخوردار است؛ اما گلکسی بادز 2 در 4 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری تیره (Graphite)، سفید (White)، سبز زیتونی (Olive Green) و بنفش (Lavender) روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی بادز 2

سامسونگ گلکسی بادز 2 در روز 27 آگوست (5 شهریور ماه) با برچسب قیمتی 149 یورویی/ 139 پوندی در اروپا عرضه خواهد شد. در ایالات‌متحده نیز این ایرفون‌ها 150 دلار قیمت‌گذاری شده و مشتریان با پرداخت تنها 5 دلار بیش‌تر می‌توانند یک دستگاه ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ را نیز دریافت نمایند. همچنین سامسونگ طیف گسترده‌ای از کیس‌های جالب متفرقه با طراحی سیمپسون‌ها، جنگ ستارگان و حتی نمونه الگوبرداری شده از اسمارت‌فون جدید گلکسی زد فلیپ 3 را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز فعال و بدنه سبک رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH