شیائومی ردمی 10 با رم 6 گیگابایتی و دوربین چهارگانه در راه است

در اوایل هفته جاری اسمارت‌فون ردمی 10 در وبسایت یک خرده فروشی سنگاپوری رویت شد. اکنون این هندست گواهینامه NBTC کشور تایلند را دریافت نموده و به موعد رونمایی خود یک گام دیگر نزدیکتر شده است.

آژانس رگولاتوری تایلند به جزئیات چندانی پیرامون ردمی 10 اشاره نکرده و صرفا اعلام می‌کند که این اسمارت‌فون یک مدل 4G به‌شمار رفته و از شبکه‌های 5G پشتیبانی نخواهد کرد.

با این‌حال به لطف فهرست منتشر شده توسط خرده فروشی سنگاپوری اکنون می‌دانیم که ردمی 10 با تراشه هلیو G88 ساخت شرکت مدیاتک، رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد.

این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و یک حفره کروی‌شکل در مرکز جهت استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

بعلاوه ردمی 10 مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است. انرژی موردنیاز گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 18 واتی تامین خواهد شد. اسمارت‌فون مجهز به تراشه هلیو G88 و شماره مدل SGD249 پیش‌تر در فهرست وبسایت خرده فروشی رویت شد. بر این اساس هندست مذکور با قیمت‌گذاری 185 دلاری/155 یورویی و در 3 مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد. با این‌حال شیائومی هنوز در خصوص این اسمارت‌فون هیچ توضیحی ارائه نداده است.

تصاویر ردمی 10

1 در مورد “شیائومی ردمی 10 با رم 6 گیگابایتی و دوربین چهارگانه در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH