گوگل پیکسل 5a از بیش‌ترین ظرفیت باتری در میان گوشی‌های پیکسل برخوردار خواهد بود

منابع متعدد پیش‌تر اعلام کردند که شرکت گوگل اسمارت‌فون پیکسل 5a خود را در اواخر ماه جاری عرضه خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه اقتصادی از جنبه طراحی و مشخصات تفاوت چندانی با پیکسل 4a 5G نخواهد داشت. تصاویر CAD مربوط به گوشی پیش‌تر در ماه فوریه منتشر شدند و امروز نیز وبسایت Android Police تصاویر قطعات ارسالی به فروشگاه‌های تعمیراتی پیش از عرضه هندست را منتشر کرد.

این تصاویر با رندرهای از پیش لو رفته مطابقت دارند؛ موضوعی که به نوبه خود فرضیه شباهت پیکسل 5a به پیکسل 4a 5G را مورد تائید قرار می‌دهد. در این میان ظاهرا تنها تفاوت کلیدی به وجود دکمه پاور آجدار و ساختار پنل پشتی دستگاه مربوط می‌شود. پنل پشتی مدل‌های نسل قبلی از جنس پلاستیک سخت ساخته شدند؛ در حالی‌که در هندست جدید این قسمت حالت لاستیکی بیش‌تری دارد. همچنین تصاویر منتشر شده از حذف جک صوتی هدفون حکایت دارند.

قطعات پیکسل 5a پیش از عرضه این هندست به مراکز تعمیراتی ارسال شدند

رسانه خبری مورد اشاره ادعا می‌کند که پیکسل 5a مجهز به یک باتری 4680 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این رقم نشان‌دهنده بالاترین ظرفیت باتری در میان گوشی‌های پیکسلی است. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، پیکسل 5a با برچسب قیمتی 450 دلاری در روز 26 آگوست (4 شهریور ماه) عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش امروز این اسمارت‌فون در روز 17 آگوست (26 مرداد ماه) معرفی خواهد شد. بعلاوه پیکسل 5a صرفا در کشورهای ایالات‌متحده و ژاپن قابل دسترس خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها این هندست همانند مدل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G از تراشه اسنپ‌دراگون 765G بهره‌برداری خواهد کرد. این هندست ظاهرا مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی بوده و از ماژول دوربین پیکسل 5 استفاده می‌کند. این هندست صرفا در یک مدل مشکی‌رنگ روانه بازار شده و دارای گواهی حفاظتی IP67 خواهد بود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا به‌کارگیری باتری بزرگتر به تنهایی برای قرارگیری هندست در میان برترین مدل‌های میان‌رده سال 2021 کفایت خواهد کرد یا خیر.

مکس وینباخ؛ کارشناس وبسایت Android Police خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون پیکسل 4a 5G مجهز به تراشه‌ای مشابه و یک باتری 3885 میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژدهی فوق‌العاده باتری برخوردار است. این موضوع بدان معناست که پیکسل 5a برای کاربرانی که بابت شارژدهی چند روزه باتری هندست خود اولویت زیادی قائل می‌شوند؛ گزینه‌ای ایده‌آل به‌شمار می‌رود.

4 در مورد “گوگل پیکسل 5a از بیش‌ترین ظرفیت باتری در میان گوشی‌های پیکسل برخوردار خواهد بود”

  1. نمیدونم من اینطور به نظرم میرسه یا بقیه هم مثل من فکر می‌کنن
    طراحیش خیلی شبیه آیفونه نه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH